A The Elder Scrolls Off The Record, az egyik leghíresebb és talán a legmegbízhatóbb információkkal rendelkező TES közösségi portál. A heti összefoglaló podcastjuk felvételére a szerkesztőség meghívta a The Elder Scrolls Online kreatív igazgatóját, Paul Saget, aki - mint oly’ sokszor már az elmúlt időszakban -, természetesen igent mondott. Paul közel háromnegyed órán keresztül válaszolgatott a portál szerkesztői által feltett, illetve a kommentekben érkező kérdésekre.

Volt szó a Veteran Point rendszerről (mint új, maximális szint után elérhető, egyelőre fejlesztés alatt álló rendszerről), tisztába lett téve a mikrotranzakció/ingame store kérdése (amit szinte az összes portál, blog, újság félreértett – röviden: NEM LESZ ITEM SHOP/MIKROTRANZAKCIÓ), említésre került a szakma és annak fejlesztésének fontossága (crafting). Továbbá előkerült a vámpírok és vérfarkasok, illetve kalandorokat, felfedezőket soraikban tudó Undaunted Céh kérdése is. És végül, de nem utolsó sorban a solo és group dungeonok jellemzői mellett kiderült az is, hogy mi alapján lett meghatározva a Szövetségenkénti 120-150 órás játékidő.

Ahogy Facebook oldalunkon ígértük, következzen a beszélgetés rövid összefoglalója a teljesség igénye nélkül.

 

Megosztás

Bővebben...

A ZAM stábjának sikerült leülnie Matt Firorral, a The Elder Scrolls Online vezető fejlesztőjével egy kis beszélgetésre. Szóba került szinte minden, a tervezés fázisaitól, a béta jelenlegi állapotán át a fizetési modellig. Ebből az interjúból szemezgettünk a teljesség igénye nélkül azokra a kérdésekre és válaszokra fókuszálva, amelyekről eddig nem, vagy csak kevés szó esett. Matt Firor gondolatai az ugrás után.

„A havidíjas megoldás egy ígéret a részünkről, garantáljuk a játékosoknak a 4-6 hetente érkező új tartalmat”

Megosztás

Bővebben...

Új „versenyt” hirdettek a The Elder Scrolls Online fejlesztői: készítsünk saját emote-t (érzelmeket és hangulatot kifejező mozdulatsort)! A pályamunkák közül a legjobb, legötletesebb készítője kap egy szekérnyi jóságot, és természetesen az általa kitalált emote is bekerül a játékba. (Sajnos mi magyarok nem tudunk részt venni a buliban, ha csak nem kérünk meg tőlünk nyugatabbra élő valakit az ismerőseink közül.)

Ami miatt mégis érdekes ez a felhívás, az a jelenleg már a játékban található emote-k tekintélyes listája (140+ db). Azon belül is a /sitchair (székre ülés). Annak idején arról szóltak a fejlesztői nyilatkozatok, hogy ellentétben a Skyrimmel, nem lehet majd beleülni a székekbe. Lehet, hogy sikerült megoldani? Szerepjátékosabb emberek számára ez mindenképpen jó hír lenne, bár a többi mmo játékos is előszeretettel ül le egy fogadóban egy szabad székre, hosszabb AFK-t megelőzően. A következő béta során megpróbáljuk letesztelni, leteszteltetni.

Mi a következő mozdulatokat szeretnénk összegyúrni valahogy: :)

/say "Where is my beta key"
/angry
/shakefist
/point
/you

Csak érdekességként, versenyen kívül: ha lehetne, ki milyen animációt látna szívesen a játékban?
Válaszokat a Facebook oldalunk ide kapcsolódó posztjába várjuk.

Lapozás után a teljes emote lista, amely jelenleg már elérhető az ESO-ban:

Megosztás

Bővebben...

Biztos sokan tapasztaltátok, hogy az elmúlt 2-3 hónapban történt The Elder Scrolls Online béta jelentkezés során nem kaptátok meg a megerősítő válasz emailt (72 órás határidő lejárta után sem). Úgy fest, hogy a napokban megjavult a rendszer, legalábbis többen jelezték, hogy a friss jelentkezésekkor már megjön a megerősítésre felszólító email. Mi is leteszteltük, és valóban, újra működik a rendszer. (kb. 2 perc és jön a válasz)

Lehet nem árt megújítani azokat a jelentkezéseket, amelyekre nem jött "válasz". Ki tudja, lehet pont ezzel jut be valami a hamarosan induló EU bétába...

https://www.elderscrollsonline.com/en/beta

Megosztás

Hiába zajlik már javában a Pax Prime Seattleben, de egyszerűen még nem tudunk elszakadni a GamesCom 2013-on történtektől. Pár napja olvashattátok az egykori  Oblivion HQ-s szerkesztőtársunk, Marquez helyszíni élményeinek beszámolóját, illetve annak első részét (jövő héten érkezik a második rész). Ezen kívül felkerült három, a rendezvényen készült fejlesztői interjú (Brian Wheeler + Nick Konkle, és Maria Aliprando) összefoglalója is.

Most egy újabb interjú következik, ismét az egyik kedvenc The Elder Scrolls Online fejlesztőnk részvételével, Maria Aliprandoval (aki főleg a játékmenetért felel, de ő a főnöke az ellenfelek és a harc kialakításának is). Végre olyan kérdéseket tettek fel az interjú során, amelyeket mi magunk is már régen meg akartunk kérdezni. Könyvek, Céhek, hátasok, fegyver és páncélok statjai, dungeonok, tankolás, skillek és morphing, és még lehetne sorolni. Maria pedig nagy levegőt vett, és készségesen válaszolt mindenre, amire csak tudott.

Megosztás

Bővebben...

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.