Idestova 2 éve már, hogy megjelent az egyik legjobb The Elder Scrolls Online DLC, az Orsinium, mely nem csak egy nagyszerű zónával bővítette az alapjátékot, de kaptunk egy fantasztikus történetet, két új public dungeont, új crafting stílust, új szetteket, új kosztümöket, stb. is - a Maelstrom Arénáról nem is beszélve. Most pedig a születésnap/évforduló alkalmából 2017. november 16. és november 27. között a következő akciók várják a kedves játékosokat. |
Október 20-tól ismét itt a The Elder Scrolls Online Halloweent idéző, de a játék univerzumába inkább beleillő "Boszorkányok Fesztiválja". Az élőholtakkal, démonokkal és egyéb rémisztő lényekkel telezsúfolt esemény október 20-án indul és november 1-ig tart. Ahogy a napi feladatok és a teendők, úgy a bezsákolható jutalmak is nagyjából azonosak, mint tavaly.
Önmagában a Creation Club egy jó dolog is lehetne, hiszen a program keretében tehetséges fejlesztők készíthetnek modokat a Bethesda játékokhoz úgy, hogy azt a folyamatot fejlesztők/mentorok segítik és közben még pénzt is kapnak (nem is keveset) az elvégzett munkájukért. Ugyanúgy, mint bármelyik alvállalkozó, vagy külsős fejlesztő a hétköznapi életben. A gond ott kezdődik – legalábbis az egyre hangosabb és ingerültebb internetes közösség szerint, akik, más eszközük nem lévén, minden Bethesda játékot leszavaznak és lepontoznak az interneten – hogy pár éve a Bethesda és a Steam már bepróbálkozott a fizetős modok rendszerével, amely alig pár hét alatt csúfosan el is bukott. Ezek után nem meglepő, hogy megint kiverte a biztosítékot a népnél az a tény, hogy ezekért a közösen fejlesztett és a Creation Clubban terjesztett modokért a Bethesda ismét csak pénzt kér. Márpedig - amióta világ a világ -, a TES és Fallout játékokhoz készült modok ingyenesek voltak. A Bethesda szerint még most is azok, hiszen a Nexus tömve van jobbnál jobb rajongói alkotással, ezek inkább tekinthetően mini DLC-knek, extra/prémium tartalomnak. Ezen új fizetős tartalmak egyike lesz a hamarosan érkező Skyrim Survival Mode, amely tegnap béta szakaszba lépett és a Steamen már elérhető tesztelésre. Mivel manapság minden utcasarkon találunk egy-egy kósza survival játékot, ezért szinte biztos, hogy nem lesz nagyon meglepő a lapozás után felsorolt érkező új lehetőségek és az alapjátékot alapjaiban megváltoztató új állapotok listája. Továbbra is tartják magukat az The Elder Scrolls Online fejlesztői a „negyedévente új tartalom jön” tervükhöz. Alig jelent meg a Horns of the Reach c., túlnyomórészt csapatjátékos elemeket felvonultató DLC, az ESO szekere robog tovább és hamarosan érkezik a következő nagyobb tartalmi frissítés, a játékosokat a Sotha Sil féle „steampunk” világba kalauzoló Clockwork City. Mint minden nagyobb „számozott UPDATE”, ez is rengeteg újdonságot kínál (új zóna, új küldetések, új 12 fős Trial, új battleground játékmód, stb.), illetve most is lesz olyan része, amely a régi rendszereken változtat (fegyverek/páncélok traitjeinek kézi cseréje, stb.). A lapozás után megpróbáltuk röviden összeszedni a főbb érdekességeket.
Még alig tettük be lábunkat Morrowindbe, de augusztus 14-én máris érkezik a következő DLC, a Horns of the Reach, melyről már az E3-as prezentáció óta tudjuk, hogy két új 4 fős dungeont, (Bloodroot Forge és Falkreath Hold) és egy új battleground térképet (Arcane University) teszi majd elérhetővé. A DLC 1500 Crownba fog kerülni, de természetesen előfizetők számára ezúttal is ingyen elérhető lesz (ameddig tart az ESO+ tagság) Ahogy eddig minden nagyobb tartalmi frissítés esetén, úgy most is kapunk olyan újdonságokat, amelyek mindenki számára elérhetőek lesznek, előfizetéstől vagy DLC megvásárlásától függetlenül. A lapozás után megpróbáljuk röviden összefoglalni az augusztus közepén érkező változ(tat)ásokat. |