Már egy hét sincs az idei BE3-ig, amely előestéjén ismét lesz egy önálló rendezvény a Bethesda (a kiadó) és az istállójukhoz tartozó összes fejlesztőstúdió, csapat, stb. - köztük természetesen a Zenimax Online Studios - részvételével. Ezúttal (sem) a The Elder Scrolls Online lesz az este fénypontja, ez egyértelmű, de az biztos, hogy komoly és jelentős bejelentésekre számíthatunk az mmot illetően. Hogy mégis mi várhat ránk, milyen érdekességeket fognak esetleg bejelenteni az ESO fejlesztői paneljén, azt a következőkben próbáljuk meg összefoglalni és megtippelni a Tamriel Foundry összefoglalójának a segítségével.

Murkmire és Craglorn v2.0

Nem lennénk meglepve, ha a hamarosan érkező zónák között ott találnánk Black Marsh mocsaras, áthatolhatatlan esőerdős vidékét, hiszen a zóna már a 2014-es QuakeCon prezentációban is szerepelt, igaz akkor még mint az ESO második Adventure Zónája. Nos, az AZ (lásd Craglorn) mint koncepció eleinte jó megoldásnak tűnt, de… pont. Annak tűnt, nem az lett, megesik. Mára sajnos Craglorn népsűrűsége csak azért nem nulla, mert pár kínai farmer nem frissítette a scriptjét rendesen és még mindig ott keringenek a botjaik. Természetesen kár lenne hagyni a területet, hiszen gyönyörű a vidék, remek ötletekkel és kalandokkal, így aztán nem meglepő, hogy hamarosan átdolgozzák a zónát és visszahozzák a Tamrieli vérkeringésbe - tippre egy hasonlóan skálás zóna lesz, mint bármelyik DLC területe.

Ami Murkmiret illeti, sajnos az Adventure Zóna koncepció halála a tartományra is komoly hatással volt, így főként ennek köszönhető a terület közel két éves csúszása. De, mivel már félig kész volt és kész anyagot sosem dobunk el, így várható, hogy hamarosan megérkezik. Reméljük az E3-on ki is derül, mi lesz vele, vagy mi lett belőle!



 

Clockwork City

A Tribunalból Almalexia anyánkkal már találkoztunk kalandjaink során, viszont Sotha Sil és Vivec egyelőre csak a hírnökeik által kommunikáltak velünk. Nos, ez hamarosan meg fog változni, hiszen már 2015 év elején kaptunk egy ígéretet arra, hogy érkezik Sotha Sil rejtélyes és kellően eldugott városa, a Clockwork City. Abban pedig csak reménykedünk, hogy Vivec sem marad ki a buliból, főleg azután, hogy pár hete kiderült, a kalandjaink során hamarosan visszatérünk (értsd, a TES III. után) Vvardenfellre, Morrowind szívébe.

Emellett aki játszott az Orsinium kiegészítővel, az a fő sztori végét találkozhatott egy régi ismerőssel, aki szintén elmondta, hogy Sotha Sil elveszett városának feltűnésével hatalmas háború veszi majd kezdetét az Oblivionban, amely háborúban a Daedra Hercegek bizony ezúttal egymásnak esnek, és kétség ne legyen afelől, hogy ezt mi, emberek fogjuk a legjobban megszívni...

 

Oblivion létsíkok

Clockwork City feltűnés után tehát komoly háború elé nézünk, mely összecsapás három Herceg között fog valószínűleg (és régi barátunk jóslata szerint) kitörni. A három egymással hadakozó Isten pedig nem más - ha igaz, amit mesélt az ismerős -, mint Mephala, Boethiah és Nocturnal. Valószínűleg e eseményhez kapcsolódik majd Mephala létsíkja is, amelynek az érkezését szintén tavaly jelentették be. Az persze egyelőre nem biztos, hogy tényleg háború során fogunk e ellátogatni oda, vagy esetleg attól teljesen függetlenül, egy önálló történetet kapva. Talán az E3 után okosabbak leszünk.

 

Érdekességként érdemes megemlíteni, hogy egy érdekes koncepció ütötte fel a fejét a redditen tavaly. Ha ugyanis megnézzük a világtérképet, egyelőre csak Coldharbour látszik rajta. Na de, ha Molag Bal létsíkját jelző kisebb kört lemásoljuk majd beillesztjük ugyanúgy a Tamrielt jelképező nagy kör kerületére, akkor 16 darab ilyen kisebb körnek (értsd, Oblivion létsíknak) jut hely, amelyek szemmel láthatóan nagyon kényelmesen elférnek egymás mellett.

Persze, jogos, 17 darab Daedra Hercegünk van, de ne feledjétek, hogy Sheogorath barátunk és “ősellensége” Jygallag egy és ugyanazon realmen osztozik (naná, ismerjük a sztorit!), vagyis az “ő” esetükben egy önálló létsíkkal kell számolni! Nagyon bízunk benne, hogy egyszer mind a 16 létsík felkerül a térképre! :)



Eventek, érdekességek

Running kolléga pont ma reggel vadászott le egy adatbányász infót, miszerint a Dark Brotherhood DLC anyagai közé bekerül pár jellegzetes ikon, amelyek alapján valószínűsíthető, hogy aránylag hamar (ha már ikonja van) érkezik a

  • fodrászat
  • lóverseny
  • spellcrafting (ha a mage chamber arra utal, és nem valami másra)
  • Housing

Ezen kívül egy korábbi, májusi Brian Wheeler interjúban elhangzott, hogy a PVP területén érkezik majd a

  • a duel lehetőség
  • arénák és battlegroundok
  • ic ráncfelvarrás (ez már meg is történt)

 

Ennyi. Ezek az infók, pletykák, kiszivárgott/adatbányászott infók, amelyekről már tudunk és amelyek valamikor szinte biztos, hogy érkeznek. Hogy ezeken kívül mi jön még az ESO-ba, mikor és milyen formában, azt egyelőre megtippelni sem lehet. Bízunk benne, hogy az idei E3-as előadások után okosabbak, és ami a legfontosabb, sokkal boldogabbak leszünk. :)

Megosztás

 

Fontosabb információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
Imperial City
Orsinium
Thieves Guild
Dark Brotherhood
"Shadow of the Hist"
(DLC Dungeon Pack)
"One Tamriel"
"Homestead"
(Housing)
The Elder Scrolls Online:
Morrowind

(első nagy kiegészítő)
Horns of the Reach
(DLC dungeon pack)

 

 

Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:


Clockwork City
kb. 2017. november

 

Transmogrification rendszer (?)
(felszerelés kinézetének
egyedi átalakítása)
2018. eleje (tipp)


Karbantartás/patch napok:
PC: hétfő kb. 10:00 órától
XB1: kedd kb. 10:00 órától
PS4: szerda kb. 10:00 órától

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

 

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Friss hozzászólások


További témák »


Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.