Pár órával ezelőtt ért véget az E3-at megelőző és immáron szokásosnak mondható Bethesda által tartott, általuk csak csak BE3-nak elkeresztelt esemény, melyen a kiadóhoz tartozó csapatok, fejlesztőstúdiók és egyéb jómunkásemberek mutathatták be aktuális portékáikat az őket élőben a helyszínen és a streamen figyelő közönségnek. Természetesen idén is kapott egy kis szegmenst a Zenimax Online Studios és a The Elder Scrolls Online. Ha pedig ott voltak, Matt Firor és csapata bejelentette, hogy idén ősztől megvalósul az, amelyre legalább a 2013-s béták óta vártunk már, vagyis végre bárkivel, bárhol, bármikor együtt kalandozhatunk, szinttől és frakciótól teljesen kötetlenül. Részletek a lapozás után.

Hét millió

Igen, 2014. márciustól számolva a mai napig összesen 7 millió példányban kelt el az ESO. NEM, ebben a számban nincsenek benne az ingyenes béták résztvevői sem a konzolos Trial időszak játékosai. A hét millió az eddig megvásárolt játékot jelenti, amely egy nagyon szép szám, és még hol a vége…

 

Egy nagy közös Tamriel

Szóval elérkezett a pillanat, amikor Tamrielben teljesen lehullnak a kerítések és beköszönt a TES játékokra oly’ jellemző határtalan szabadság. Sokan eleinte sem értettük, hogy PVE területen miért volt szükség a frakciókra, de idővel belenyugodtunk és elfogadtuk, még ha sosem kedveltük igazán ezt a fajta megoldást. Nos, ősztől végre bárki, bárkivel, bárhol képes lesz együtt kalandozni egész Tamriel területén, a korábban már látott és a DLC-kben alkalmazott “battle leveling” technológiának köszönhetően.

De lássuk pontokba szedve, hogy ez mit is jelent:

  • A karakterek szintje ugyanúgy lesz skálázva, mint a jelenlegi DLC-kben, lásd Imperial City, Orsinium, Thieves Guild és Dark Brotherhood.
  • Bárki képes lesz a kezdő “tutorial” küldetés teljesítése után akár gyalog körbesétálni az eddig megjelent és elérhető összes zónán Tamrielben, ha épp úgy hozza úri kedve
  • Akárhova is megyünk, mindig, minden zónában olyan küldetések várnak ránk, amelyek az adott szintünknek megfelelő kihívásokat és jutalmat biztosítanak.
  • Régi CP501 karakterrel nyugodtan segíthetünk a Coldharbourból frissen szökött barátainknak, hiszen az új rendszernek köszönhetően mindkettőnknek azonos kihívásokat fog jelenti a közös kaland. (Természetesen a CP501-es karakterek több képességből fognak majd választani és hangyányi előnyben lesznek a passzív bónuszok miatt, csak úgy, mint a mostani DLC zónákban)
  • A PVP zónákat leszámítva végre találkozhatunk és együtt is bandázhatunk a másik két frakció tagjaival, nem lesz többé elkülönítve és három részre szabdalva a játéktér.
  • Cyrodiilban nem lesz változás, ott továbbra is egymást fogja ütni a három frakció.
  • A mostani “Silver” és “Gold” megoldások kukázva lesznek, helyette Cadwell barátunk kap egy új küldetés sorozatot, amelyet mindenki olyan sorrendben teljesít, ahogy akar.
  • A fejlesztők célja, hogy bárhová is megyünk kalandozni, mindig legyen lehetőségünk újabb és jobb felszerelést találni, legyen szó az küldetés jutalmáról, szakmázásról vagy akár dungeon és Trial bossok dropjáról.
  • A Dungeonok és Trialok továbbra is rendelkeznek majd "Standard" és "Veterán" nehézségi fokozattal, ez nem változik. Utóbbihoz értelemszerűen ugyanúgy magas szintű karakterek kellenek majd, mint eddig.
  • A nagy szabad barangolásból kimarad egyelőre Coldharbour, oda nem mehetünk mindaddig, amíg nem teljesítettük az oda vezető küldetéseket. Viszont ha partyba lépünk valakivel, aki már ott van, akkor minden további nélkül odaugorhatunk hozzá a zónába.

Röviden ennyi, további infók hamarosan.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.