A The Elder Scrolls Online pár napja pályafutása harmadik hónapjába lépett. Túl vagyunk az első nagyobb tartalmi frissítésen (UPDATE 1 – Craglorn), amely egy Adventure zónát rakott a játékba (csoportos tartalommal 4-12 fős veterán csapatok részére), illetve rengeteg javítás mellett egy-két újdonságot is tartalmazott (lásd Death Recap). A heti rendszeres karbantartások során folyamatosan érkeztek (és még fognak is érkezni a jövőben is) a szükséges hotfixek és apró változtatások. Az ESO egy élő, lélegző és folyamatosan változó világgal rendelkezik, emiatt az esetleges újabb hibák előfordulásának az esélye is magasabb, mint egy állandó, statikus tartalommal rendelkező játék esetében. Utóbbinál pár patch után rendbe lehet tenni mindent, de előbbi esetében nehezebb a folyamatosan érkező fejlesztések miatt. Na elég a mellébeszélésből, lássuk, hogy mi a helyzet az ESO háza táján jelenleg és milyen terveik vannak a fejlesztőknek a (közeli) jövőre nézve.

 

A JELEN

Karakterosztályok és képességek:

  • A Dragonknight jelenleg kissé erősebb, mint ahogy azt tervezték, ezért a közeljövőben érkeznek majd apró változások. Hiába is sírnak előre már most emiatt a játékosok, nyugodjon meg mindenki, a cél nem az, hogy sza...szanaszét nerfeljék a DK-kat, hanem az, hogy egy-egy szituációban a túlélés nehézsége megegyezzen a többi karakterosztályéval.
  • A DK-tal ellentétben a Nightblade egy picit gyengécskébb a többi classhoz képest. Tesznek is majd ellene. A cél itt sem az, hogy az NB legyen a legerősebb osztály, hanem az, hogy az egyes szituációkban nőjön picit az esély a túlélésre.
  • Templarok esetében a kissé elszállt Biting Jabs képesség már most korrigálva lett, csak az 1.1 patch notesból véletlenül kimaradt.
  • Ultimate képességek folyamatos szpemelése a PVP csatákban eléggé idegesítő, ők is tudják, és ezért dolgoznak is a dolog megoldásán, korrigálásán.

 

Európai megaszerver

Folyamatban van a költözés előkészítése és gőzerővel dolgoznak az ügyön. Ha minden jól megy, akkor még a nyár folyamán meg is történik a váltás és az európai megaszerver átkerül a Frankfurti data centerbe.

 

PVP hadjáratok (Campaigns)

Egy-egy hadjárat 90 napig tart, és nagyjából most tartunk a kétharmadánál, ~60 napnál. Így épp' itt az ideje, hogy elkezdődjön az ötletelés az első „szezon” utáni időszakot illetően. Már most, az UPDATE 1-gyel érkezett egy új, rövidebb ideig tartó hadjárat és még további hasonló időtartamú érkezése várható a következő időszakban is. De szóba kerülhetnek akár más szabályok alapján zajló hadjáratok is. Kiderül, egyelőre ötletelnek a fejlesztők, és ahogy lesz konkrétum vagy bővebb információ erről, megosztják velünk. Aggodalomra semmi ok, mindenki tisztában lesz majd a következő szezont érintő történésekkel és változásokkal.

 

Csatlakozási problémák

Szerencsére nem mindenkit, csak egyes játékosokat érintett az a probléma, hogy nehezen (vagy sehogy sem) tudtak csatlakozni a játékhoz. Rendszerint a 301-es hibakóddal szállt el a login. Ezt a hibát az elmúlt hetekben már kijavították. Elvileg.

 

Public Test Server (PTS)

Erről már írtunk valamelyik nap, miszerint minden aktív előfizetéssel rendelkező játékos előtt megnyílt a korábban csak meghívásos alapon működő teszt szerver. Mostantól bárki megnézheti és tesztelheti a következő frissítések tartalmát. Jelenleg már elérhető az UPDATE 2. A szerver nem állandó jelleggel üzemel, ezt érdemes észben tartani. Bővebb információ a korábbi cikkünkben.

 

A KÖZELJÖVŐ

Második tartalmi frissítés – UPDATE 2 (júniusban)

Június 23-ai héten érkezik majd a második nagyobb frissítés az ESO-hoz. Benne a Crypt of Hearts veterán dungeonnal VR12-es karakterek számára, FoV csúszkával, több interaktív tárggyal és természetesen újabb hibajavításokkal, fejlesztésekkel. Erről is írtunk a napokban, bővebb információért érdemes elolvasni az ide vonatkozó cikkünket.

 

A közeljövő tervei

  • Júliusban fog érkezni a harmadik nagyobb frissítés (UPDATE 3). A fő témája a karakterek egyedivé válása lesz, vagyis érkezik a páncélzat színezése (dye - lásd a képet), a játékosok céhei számára jönnek a Guild Tabardok és kitűzők (insignia). Emellett át lesznek alakítva a jelenlegi kisebb dungeonok (delves) - nagyobbak lesznek és jobban megéri (jutalom szempontjából) majd őket látogatni, mint most.
  • Át lesznek dolgozva a küldetések is a játékban. A cél az, hogy a lehető legkevesebb alkalommal szakadjon szét a party, mert mindenki más layerbe/phase-be kerül és nem látjuk egymást. Ez a munka folyamatosan zajlik már most is, és az eredményeket a nyár folyamán mindenki észre fogja venni.
  • Érkeznek majd újabb veterán dungeonok
  • És persze újabb Trialok lesznek elérhetőek majd Craglornban.

 

A Veterán Rangok sem maradnak ki a változásokból.

  • Az egyik cél az, hogy a játék méltóképpen jutalmazza a játékost azzal, hogy meglépte az 50-es szintet.
  • Érkeznek majd olyan felszerelések, amelyeket sokkal nehezebb lesz megszerezni, mint a többit. Nem véletlenül, hiszen ezek mind kinézetben, mind statok tekintetében másabbak lesznek. Előbbi esetben egyediek, utóbbi esetében erősebbek. De, óvatosak lesznek a fejlesztők, mert nem akarják, hogy az esetleges nagyobb számokkal/statokkal rendelkező tárgyak miatt felboruljon az egyensúly, vagy akár az adott build menjen a levesbe.
  • Tervezik az megszerezhető és elosztható pontok számának növelését a Veterán Rangok esetében. Azt szeretnék, hogy az 1-50 szint között tapasztalt élmény és döntési/variációs lehetőség köszönjön vissza a VR1-12 között is. Vagyis szeretnék, hogy továbbra is legyen jelentősége a Veterán szinteken szerzett skill és attribútum pontoknak.
  • Tervben van a dungeonok skálázódása a csapatot vezető (leader) szintjére. Ezzel lehetőség lenne bármilyen dungeonba visszamenni és a szinteknek megfelelő felszerelést szerezni. Hogy miről van szó? Ha most egy VR12-es csapat visszamenne a 12-15-ös szintű F. Grottóba, akkor az minden lenne, csak épp kihívás nem. No, de ha a bossok és a mobok is VR12-es szintűek lennének? Mindjárt más a leányzó fekvése!
Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.