"Ha szereted, amikor a pénzedért valami nagy durranást kapsz, akkor a Skyrim áráért egy egész atomrobbanás lehet a tied" - kezdte a beszélgetést Todd Howard a legutóbbi interjúban. A The Elder Scrolls V. - Skyrim ugyanis megadja azt a játékosnak, amit eddig kevés single player game: sosincs vége. A Radiant Quest rendszernek köszönhetően a helyi kocsmárosok, a helyi Céhek, vagy a helyi lakosok folyamatosan véleletlenszerű küldetésekkel látják el a játékost - az idők végezetéig. Sőt, a Dark Brotherhood is előszeretettel kéri meg bizonyos random lakosok likvidálására, és akkor a helyi kereskedőkről, kovácsről vagy alkimistáról nem is beszéltünk, akik szintén sűrűn kérik meg a játékost, szerezzen nekik XY alapanyagot, vagy vigyen el valamit valahova, és így tovább. És mielőtt túl repetatív lenne a dolog, vagy azok számára akik nem szeretik ezt a fajta gyűjtögetős küldetéseket - ne felejtsük el, hogy a világ is változik közben, ezért a felfedezés az mindig új és újabb kalandokat hozhat, újabb véletlenszerű történetbe/sztoriba futhat bele az ember, és kezdetét veszi egy újabb kaland.

Nincs tehát üresjárat, megvalósul az, amire nagyon sokan vártunk: a legtöbb játék világában egy bizonyos idő után, ha minden küldetés kész, megáll az élet, lehet még kóborolni céltalanul - na a Skyrimban nincs ilyen, a sok századik óra után is kapsz újabb küldetést.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.