A múltkori zseniális interkaktív térképet követő csendes időszak nem tartott sokáig, hiszen a napokban kaptunk egy bejelentést, miszerint készüljünk fel, mert a következő időszakban fogunk kapni sok jóságot a karakterfejlesztéssel kapcsolatban. Így is történt. A jelek szerint a fejlődési rendszer fejlesztése véget ért, ezért a fejlesztők nyugodt szívvel mutatták meg a világnak, hogy mire jutottak. A korábbi hírek és tapasztalatok alapján a rendszeren túl sokat már nem változtattak, de azért feltűnt pár apróság, amelyek eddig nem voltak ott. Például, a videóban ott pislog egy új skill fa, a „Tradeskill”, amely eddig nem volt ott se a bétás, se a QuakeCon-on készült videóban. Emellett láthattuk, hogy a karakterlap is megújult, főleg a karakter fő adatait tartalmazó rész.

Ezek után nem csoda, hogy újra összeült az ESO Alliance (Tamriel Foundry, Elder Scrolls Off The Record, ShoddyCast és vendégként a TwonkHammer), és egy két órás kötetlen beszélgetés során ismét csak kifaggatták kedvencünket, Nick „The Konk” Konkle vezető fejlesztőt a fejlesztés állapotáról, a karakterfejlesztést bemutató videóról, illetve a végén nekiszegezték a közösség által feltett jobb és kevésbé jobb kérdéseket.

Ő pedig, mint mindig, a lehető legnagyobb lelkesedéssel válaszolt minden kérdésre, természetesen csak amelyekre volt „engedélye”. Lorkhan és Nova segítségével mi pedig összefoglaltuk, mert ahogy a múltkor, most is érdemes volt végignézni a két órás „felvételt”.

Megosztás

Bővebben...

Vannak azok a villáminterjúk, amikor ül az interjúalany a székben (mert muszáj neki), vele szemben az újságírónak pedig van 5 perce, amely idő alatt lehet maximum öt kérdése (lehet több is, de csak ötöt tehet fel), amelyek csak az adott filmhez kapcsolódhatnak és amelyekre – jobb esetben – kap öt választ. Majd feláll és annyi. Mire észbe kap, hogy valamit elfelejtett, már másik egy kérdező ül a székben, a biztonsági szolgálat pedig mosolyogva jelzi, hogy erre tessék Uram, eszébe se jusson, hogy visszafordul, mert a kijárat biz’ a másik irányban van...

Nagyjából ilyesmi volt a helyzet, amikor csak öt - aránylag rövid - kérdést lehetett feltenni a The Elder Scrolls Online fejlesztőinek, írásban, és csak és kizárólag a hétközi karakterfejlesztési videóval kapcsolatban. Se többet, se kevesebbet. Lássuk az öt kérdést és a rá kapott válaszokat:

Update:
Az első kérdésre adott választ picit pontosítottuk, mert félreérthető volt a megfogalmazás.

Megosztás

Bővebben...

"Légy aki lenni akarsz!" - harsogja a lenti videó címe, és valóban, a The Elder Scrolls Onlineban is - mint minden korábbi TES játékban - mindenki olyan karakter fejleszt, olyan stílusban játszik, és azt csinál konkrétan a játékban, amit akar és amit szeretne. Egyedül a faj és az osztály választásnál kell végleges döntést meghoznunk, ugyanis mind a faji, mint az osztályok skilljei egyediek, minden más esetben csak rajtunk áll, hogy melyik képességet szerezzük meg, vagy melyiket használjuk.

A videóban röviden bemutatásra kerül többek között az attribútomok és azok jelentősége, a 100-ig feltornázott skillek esetében előkerülő "morph" lehetőség, a skillfák, és az arról elérhető aktív (harci), passzív (állandó jellegű) és ultimate (legerősebb, emiatt ritkábban használható támadások) képességek.

2013.12.04. - update
A videóhoz készítettünk egy magyar feliratot, ezért a korábbi angol nyelvű helyett a magyar feliratos érhető el/nézhető meg lentebb.

Azt tessenek észben tartani a megtekintés során, hogy az életben nem csináltunk még ilyet, ezért az esetleges hibákért elnézést kérünk, illetve bármilyen jó tanácsot, ötletet, esetleg segítséget is a későbbiekhez szívesen fogadunk. :)

Megosztás

Még valamikor július közepén mutattuk be itt a HQ hasábjain a Falskaar című grandiózus Skyrim modot, amelyet lényegében egy ember, Alexander J. Velicky készített, menedzselt, koordinált. A mod a hivatalos DLC-ket megszégyenítő mennyiségű újdonságot, és 20-30 órányi új tartalmat adott az alapjátékhoz. A megjelenés idején az amerikai PC Gamer interjút készített vele, amelyben elmondta Alexander, hogy a játékkészítés az élete, ezt akarja csinálni. Ezért készít játékokat, és ezért készült a Falskaar is.

Eltelt pár hónap, a modnak híre ment, és a közösség imádta. Aztán nem sokkal ezelőtt csörgött a telefonja, és egy igen komoly játékfejlesztő csapat kereste. Nem, bármennyire is hihetetlen, nem a Bethesda volt az. A Bungie HR osztálya hívta. Látták a modját, látták az eltökéltségét, a kreativitását, és felajánlottak neki egy game designer állást a cégnél. Aki nem ismerné a Bungiet, elég csak annyit mondani, hogy Halo és Destiny. Nuff said.

Botorság lenne állítani, hogy minden elkészített moddal egyenes út vezet a nagy játékfejlesztő stúdiókhoz. De az ismét bebizonyosodott, hogy vannak még csodák, és valóra válhatnak az álmok még a mai rohanó világban is. Nem elég csak akarni valamit, tenni is kell érte, ha az ember szeretné "Happy Enddel" zárni a történetet. Ahogy Alexander tette. Hogy, tud e élni a lehetőséggel? Az majd idővel kiderül. Ez már megint csak rajta múlik. Részünkről gratulálunk! (Forrás: Kotaku)

Megosztás

Hat darab új screenshot látott napvilágot a mai napon, melyek az eddig alig ismert Aldmeri Domínium hétköznapjaiba és zónáiba engednek egy kis bepillantást. A képek nagy felbontásban megtalálhatóak a frissen reaktivált The Elder Scrolls Online képek és screenshotok menüpont alatti galériában, a korábbi hivatalos The Elder Scrolls Online képekkel egyetemben.

Megosztás

Bővebben...

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.