Mi az a Mundus Stone?

Azoknak, akik játszottak a korábbi TES játékokkal, ismerős lehet a The Elder Scrolls Online-ban található Mundus Stone rendszer. Eleinte csillagjegyeknek hívták őket, születésünkkor választottuk ki és állandóak voltak. Később ezek a csillagjegyek az Oblivion és a Skyrim időszaka alatt mágikus oszlopokká váltak, amelyeket felkeresve ezúttal már bármikor lecserélhettük az általuk biztosított hatásokat, varázslatokat, képességeket. Ami állandó maradt végig, hogy mindig is csak 13 darab létezett ezekből a csillagjegyekből. Az ESO az oszlopos megoldást használja, és a csillagjegyek számában sem lesz változás.

Hol találhatóak?

Mivel a játékban a bejárható terület három részre lett osztva (illetve négyre, ha Cyrodiil-t is idevesszük) ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy minden Szövetség területén megtalálható lesz mind a 13 darab csillagjegy, illetve az azt képviselő oszlop. Sőt, gondolva azokra, akiket nem érdekel a PVE, és inkább Cyrodiilban ölik majd egymást, azok a központi PVP tartományban is megtalálják az összes konstellációt.

Mire jók ezek?

A The Elder Scrolls Online-ban a karakterünket millió plusz egy skill, aktív és passzív képesség, attribútum pont, enchant, páncél típus, fegyver fajta, stb. összessége határozza majd meg, annak megfelelően, ahogy azt mi jónak látjuk. A Mundus Stone egy újabb testreszabási lehetőséget biztosít azzal az előnnyel, hogy bármikor ezt megváltoztathatjuk, lecserélhetjük és a kapott hatás is állandó. Arról nem is beszélve, hogy a használata nem kerül se pénzbe, se erőforrásba, maximum némi kirándulásra lesz szükség az adott vidéken. Gondoljunk úgy ezekre, mint egy állandó extra hatás, egy „buff”.

Ha van az adott Mundus Stone közelében Wayshrine, akkor akár folyamatosan lecserélhetjük őket annak megfelelően, hogy mit akarunk csinálni. PVP-zni akarunk Cyrodiilban, vagy gyógyítani egy dungeonban, esetleg szóló küldetéseket csinálni? Irány egy újabb oszlop, és már meg is változtattuk a „csillagjegyünket”.

A Csillegjegyek és hatásaik:

Sok újdonság nem lesz, a szokásos 13 köszön vissza itt is.

  • The Lover:
    Csökkenti a bekapott varázslatok sebzését.
    (Reduces damage taken from spells)
  • The Thief:
    Megnöveli a kritikus sebzés esélyét.
    (Increases critical chance)
  • The Mage:
    Megnöveli a maximum Magickánkat.
    (Increases maximum magicka)
  • The Warrior:
    Megnöveli a power értékünket.
    (Increases power)
  • The Serpent:
    Megnöveli a harcon kívüli életerő regenerációt.
    (Increases non-combat health regeneration)
  • The Apprentice:
    Megnöveli a varázslat hatékonyságát a célponttal szemben - csökkenti annak ellenállását.
    (Increases spell penetration)
  • The Atronach:
    Megnöveli a Magicka regenerációt.
    (Increases magicka regeneration)
  • The Lady:
    Megnöveli a páncélzatunk összesített értékét.
    (Increases armor)
  • The Ritual:
    Megnöveli a gyógyító képességeink hatásfokát.
    (Increases healing effectiveness)
  • The Shadow:
    Megnöveli a kritikus sebzés nagyságát.
    (Increases critical strike damage)
  • The Steed:
    Megnöveli a futás sebességét.
    (Increases run speed)
  • The Lord:
    Megnöveli a maximum életerőt.
    (Increases maximum health)
  • The Tower:
    Megnöveli a maximum staminát
    (Increases maximum stamina)

 

Forrás: Tamriel Foundry

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.