Egy bő hónappal a Xbox-os debütálás után végre PC-re is megérkezett a várva várt első DLC, a Dawnguard. Az elmúlt héten volt sok fals infó meg pánikkeltés a meg(nem)jelenést illetően, de természetesen ismét csak feleslegesen idegeskedett mindenki, a PC-sek ugyanúgy megkaptak a DLC-t, mint mindenki más. Az már más kérdés, hogy beszerzése Steamen keresztül 20 dolcsiba kerül, nagyjából a konzolos verziók árának megfelelően, de sajnos, ahogy a Skyrim esetében már tapasztaltuk, a kelet európai régióban ismét nem lehet beszerezni a DLC-t digitálisan (a Steam továbbra is tartja magát a korábbi, kizárólagos forgalmazásokkal kapcsolatos szerződésekhez). Esély mindig van rá, hogy egy-egy DLC miatt tesznek kivételt, és esetleg mi is megvehetjük, de ez nagyon csekély, ezért aki szeretné megvenni a Dawnguardot itthonról, muszáj kicsit trükköznie.

Mint ismert, a DLC cselekményeinek középpontjában a vámpírok illetve egy ősi vámpírvadász csapat örök harca áll, amelybe a játékos a 10. szintet elérve becsatlakozhat, és kedve szerint alakíthat egy új, több órányi plusz játékidőt biztosító kampány keretében (új fegyverekkel, új perkekkel, új talentekkel, új helyszínekkel, stb).

A PS3-as megjelenésről továbbra sincs hír.

UPDATE:
Zoenn kolléga már a hétvégén elkészült a már hagyományosnak mondható végigjátszással, így aki esetleg elakadna a Dawnguard történetében, vagy csak kíváncsi rá, hogy nem hagyott-e ki valamit, az IDE kattintson! Jó olvasgatást és ismét csak köszönet Zoennek!

Megosztás

Screenshotok:

UPDATE: A játékvilág bemutatása egy gyors fly-by demonstrációval a "Bővebben...-re" kattintva

Megosztás

Bővebben...

No kérem, a vámpírok már a spájzban vannak...

Vámpírok, új sztorivonal, új fegyverek, új képességek, új helyszínek, metamorfózis, mi kell még?
További infók az E3-on, két hét múlva. Megjelenés nyáron.
(Igen, az első hónapban csak Xbox-ra lesz elérhető, de utána érkezik a PC-seknek is. Addig viszont van nekünk Diablonk...)

Megosztás

A Zenimax Online Studios a 2007-es indulását követő napokban rögtön licenszelt is egy mmo játékokhoz készült motort, a Hero Engine-t (amelyet a nem olyan régen debütált Star Wars: The Old Republic is használ). Aki játszott a SW:TOR-ral, az egyébként kiváló és küldetések történetének (szintezés) elmesélésben egészen filmszerű, és remekmmo-val, az bizony láthatta, hogy ez a Hero Engine nem a legstabilabb motor, ha tömeges jelenetekrők, főleg ha pvpről van szó. Oly' annyira nem, hogy a mai napig pofozgatja a Bioware, hogy végre úgy menjen minden, ahogy azt ők és a játékosok is szeretnék. A másik aggodalom az a rajongók részéről, hogy a The Elder Scrolls Online igazán megérdemelne egy egyedi, a TES sorozat hagyományaihoz hű stílusú mmo-t, ahelyett, hogy egy újabb World of Warcraft klónt kapnánk, csak most Elder Scrolls stílusban. Ezt a két, esetleges aggodalomra okot adó dolgot szegezte a Gameinformer magazin a játék vezető fejlesztőjéhez, Matt Firornak.


Végre ellátogathatunk Black Marshba is

Amikor megalapították a stúdiót, nem volt se alkalmazott, se technológia, csak pár ötlet és elszántság. Egy mmo motor megírni sokkal nehezebb, hosszabb és bonyolultabb feladat, mint egy single player motort, ezért úgy döntöttek, hogy licenszelik a Hero Engine-t. E motor segítségével tesztelték az első ötleteket, látványt, stílust, egyszóval a Hero Engine jelenítette meg először a korábban elképzelt látványterveket élőben. Mivel a TESO-t egy világszinvonalú mmo-nak szánják, ezért a kezdeti tanuló időszak után elkezdték a saját fejlesztéső mmo motorjukat hegeszteni, egy olyat, amely csak és kizárólag a The Elder Scrolls Online-t hivatott kiszolgálni, azon belül is azt a fejlett szociális rendszert, amelyet megálmodtak a játék köré, és amelyre manapság nem nagyon van példa. (erről bővebben majd később) A Hero Engine tehát nem volt más, mint a tanulópénz, egy kezdeti rendszer, amelyet tanulmányozva ellestek pár technikát, a teljesen új és saját motor elkészítésének érdekében. Ha ehhez hozzávesszük, hogy az aktuális TES játékok motorjai mindig is a csúcskatógóriához tartoztak, már-már tech demo szinten, akkor ez az új motorra nézve igazán jó hír.

A játékmotor fejlesztésénél szempont volt, hogy az minden, az elmúlt 5 évben vásárolt gépen jól fusson, legyen az asztali pc, laptop vagy Mac. Persze, minél jobb a játékos gépe, annál szebb lesz a játék, de a gyengébb konfiggal rendelkezők is megkapják az esélyt, hogy bebarangolják Tamriel vidékeit. Ezért is akartak új motort írni, saját render és shader technikával.

Az új, most kifejlesztett motornak egyetlen célja van: minden tekintetben kiszolgálni a The Elder Scrolls Online-t, gyönyörű látvány és stabil technikai hátteret biztosítva megvalósítani mindazt, amit a fejlesztők megálmodtak.

Megosztás

Az elmúlt hetek a The Elder Scrolls Online-ról szóltak, de azért ne feledkezzünk meg arról, hogy a The Elder Scrolls V.: Skyrim fejlesztése is folyik. Hamarosan érkezik az első kieg, a Dawnguard, de előtte még megkapjuk a soron következő nagyobb patch-t, az 1.6-ost.A szoksáso bug fixek és technikai optimalizálás mellett érkezik egy új harci aspektus is, a LOVAS HARC. Akár közelharci, akár távolsági fegyverrel is szétcsaphatunk az ellenfeleink között úgy, hogy közben le sem szállunk a kedvenc hátasunkról. Béta patch már tesztelhető steamen. Lóra fel!

 

Megosztás

Bővebben...

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.