Frissítve: 2014.05.01, csütörtök 12:06
Még egy kis türelmet kérnek a fejlesztők, de közben azért tessenek készülni, mert már éledeznek a bitek. Ma itten frissítés lesz, ha bele döglik a szerver, akkor is! :) (a launcher már tölti a 2 x 30-40 megás foltot)

Frissítve: 2014.04.29, kedd 23:18
Na, a ma - kedden - elmaradt ESO patch lényegében csak két napot csúszik és május 1-én csütörtök reggel ami amerikában szerda reggel (ne is kérdezzétek!) kerül élesítésre. Emiatt mindenki aludhat "sokáig" a munka ünnepének reggelén azzal a tudattal, hogy a The Elder Scrolls Online mégis csak az 1.0.6. verzióval vág neki a négy napos hosszú hétvégének!

Frissítve 2014.04.29. kedd 15:10
Az 1.0.6. patch a jelek szerint mégsem lett telepítve, mert valami előre nem látott hiba történt a karbantartás során! Ez van. A lenti sorokban megfogalmazott 1.0.6-os változtatások ezek szerint egy későbbi időpontban válnak aktívvá.

Előzőleg történt:
A folyamatosan érkező patcheknek és hotfixeknek köszönhetően lassan elérünk arra a pontra, hogy közel egy hónappal a premier után már alig maradt bugos küldetés a játékban. A mai 1.0.6. frissítés is főleg a nagyobb elakadások és nem működő scriptek javításaira fókuszál, de a sorok között megbújik egy érdekesség is:

„Adjusted the time after you loot a delve or overworld boss
before you are eligible to receive loot from these types of bosses again.”

A jelek szerint, a botok és kínai farmerek elleni harc jegyében megérkezett a korábban már beígért funkció, miszerint el kell telnie egy bizonyos időnek ahhoz, hogy egy-egy boss megölése után újra kincseket tudjunk szerezni abból, vagy ahhoz hasonló boss(ok)ból. Ez persze meggátolja a valódi játékosokat is abban, hogy 2-3 gyors kill során szerezzenek némi potya italt és soulgemet, de hát valamit, valamiért. Ami még érdekes lehet a mai frissítésből, hogy mostantól csak minimum 10-es szintű karakterek tudnak játékos guildeket létrehozni.

No, de nem csak ennyi változás vár ránk, hiszen hamarosan érkezik egy nagy csomag (méretét és tartalmát tekintve is). Lássuk akkor, hogy mi vár ránk az első nagyobb tartalmi frissítésben, az 1.1-es patchban, amely egyúttal elhozza számunkra Craglornt, az első Adventure Zónát is. Meg sok egyéb változtatást. Fontos megjegyezni, hogy az ugrás után található dolgok a premierig még változhatnak!

A 12 fős Trials érdekességei:

  • A felvezető küldetéseket Mournholdban, Wayrestben, és Elden Rootban kaphatjuk meg.
  • A Trials 60 darab feltámadási lehetőséggel indul. Ennyivel kell eljutni a végső bossig és agyonverni azt. Ha ez elfogy, vége a dalnak. Az ultimate képesség mellett lesz egy szám, amely mutatja majd, hogy mennyiből tud a csapat még gazdálkodni.
  • Csak OOC (out of combat) lehet majd feltámadni, harc közben nem - vagyis, ha csak egy ember is harcol még valakivel, akkor várni kell a feltámadással.
  • Az időeredményt a rendszer méri automatikusan és a kezdés után csak két esetben állhat meg a stopper: vagy a sikeres teljesítés végén, amellyel a csapat automatikusan fel is kerül az időeredményeket összegző listákra, vagy ha elfogy az elérhető feltámadások száma és így csúfos véget ér az adott próbálkozás.
  • Elvileg láthatóak lesznek a top 100-as listán a ”minden idők legjobbjai”  és az „aktuális hét legjobbjai” eredmények is. A lista kb. 5 percenként frissül majd.
  • Ha a heti zárás előtt valaki felkerült a top 100-as listára, akkor jutalmat kap - többek között az utolsó, fő boss speciális tárgyai közül egyet, random kiválasztva. Ezt emailben fogja megkapni a reset után belépve.
  • Ha az újabb és újabb próbálkozások során sikerül javítani az időn, akkor azt jelzi majd a rendszer a guild társaknak és a haveri listákon lévőeknek is.
  • A heti toplista „reset” minden kedden a karbantartást követően lesz.
  • Lesz Group Finder Tools a Trialsra is.
  • Összesen 4 boss lesz.
  • Minden héten az első sikeresen teljesített Trials extra jutalmakat ad a végén. Ha több alkalommal is végigmegyünk rajta (javítandó az időt), akkor a többi "run" már nem jár extra jutalommal, csak a bossokból összeguberált cuccokat vihetjük magunkkal.
  • Félreértések elkerülése végett: csak a teljesítésért járó jutalom jár egyszer! A bossok minden egyes újabb és újabb runok alkalmával bőséggel dobálják a finomságokat. Nincs "lockout", vagyis addig és akkor farmolhatja egy csapat a Trials bossait, ameddig jól esik.
  • DE! A végső boss által dobott speciális tárgyakat (amelyeket csak a végső boss dobhat, szett tárgyak pl.) viszont csak hetente egyszer kaphatjuk meg (kétszer, ha felkerülünk a top 100-as listára is). Minden más egyéb értékes tárgyat akár többször is kiverhetjük a bossokból.
  • Egy-egy Trials nagyjából egy, másfél óráig fog tartani. bár eleinte 2-3 órával is érdemes számolni a tanuló szakaszban.
  • Veteran Rang 1-től már elérhető lesz, de azért ajánlott a VR10. Hogy miért?
  • ...mert a harcok bizonyos fázisaiban olyan sebzésekre vagy gyógyításokra lesz szükség, amelyet csak jól felszerelt VR10-es játékosok tudnak produkálni.
  • A boss harcok alatt sok esetben lesz a raid két, vagy akár három részre bontva, ezért érdemes előre lezsírozni, hogy ki milyen speccel vág bele a kalandokba, ki tud alternatív megoldásként tankolni vagy ki tud healelni.
  • Nem csak a bossok jelentenek majd gondot. Lesznek egyéb, random események is a harcok közben, amelyekre nagyon gyorsan kell reagálnia a csapatnak. Ilyenek lesznek például azok a random időközönként megjelenő Bannermen névre hallgató "mocskok", amelyek a játékosokkal fognak kibabrálni. Például a terület alapú gyógyításainkat megfordítják, és amíg nem verjük le őket nagyon gyorsan, a gyógyításainkból terület alapú sebzéseket csinálnak. És ez csak egy példa a lehetőségeik közül.

Egyéb érdekességek Craglornnal kapcsolatban:

  • Elérhetővé válik a Veteran Rank 12, mint maximális szint.
  • Az instanceolt Dungeonokban található ládák tartalmát mindenki megkapja, aki 50 méter közelségben van. Nem csak az, aki először odaszalad és suttyomban kinyitja. Ide kapcsolódik még az is, hogy emiatt a „közösködés” miatt a ládák száma lecsökken egy-egy instanceban kettőre, és ezek helye teljesen véletlenszerű lesz. Mindez csak az instanceolt helyekre vonatkozik, a többi publikus dungeonban és a világ egyéb helyein található ládákat nem érinti.
  • Megérkezik a Death Recap funkció, amely megmutatja szépen, hogy mibe is haltunk bele. Kitől mekkora pofont kaptunk, és ezt hogyan tudnánk elkerülni a későbbiekben.

  • Minden nem humanoid NPC új, nagy felbontású texturá(ka)t fog kapni.
  • Ha csapatban harcolunk és urambocsá’ meghalunk, sokszor, akkor van egy jó hírünk: ilyen esetekben enyhébb mértékben csökken majd a tárgyaink állapota, mint más, normális halál esetén. Magyarul, tessék csak wipeolni nyugodtan, a cuccok tovább bírják majd, ne tessenek aggódni emiatt!
  • Ha feltámasztjuk magunkat egy soulgemmel, akkor nem 40% életerővel kezdünk, hanem újra 100%-kal.
  • Windhelmbe beköltözik pár szakács, serfőző, alkimista és egyéb olyan szakma képviselője, akik eddig nem igen voltak jelen.
  • Kevesebb aranyba fog fájni egy-egy tárgy berakása a Guild boltokba.
  • Több rúnát találhatunk majd a zónákban.
  • Sajnos csökken a Faji stílus könyvek megtalálási esélye. No meg a szakács recepteké is. Előbbit eddig sem volt könnyű találni, de az tény, hogy az utóbbira ráfért már egy kis korrekció, hiszen rengeteg receptet találtunk eddig is.
  • A frissítés után veterán rangú enchantmenteket csak veterán rangú ellenfelek dobhatnak.
  • 350 karakter lehet maximálisan egy-egy a chat ablakba beírt mondatunk.

Röviden ennyi. A számok, értékek, megoldások a hivatalos premierig természetesen még változhatnak!

Megosztás

 

Készülőben lévő DLC-k
és nagyobb változások:

 

Ascending Tide
dungeon DLC
(2022. március)

 

High Isle
Chapter/kiegészítő
(2022. június)



 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.