Amikor az ember már azt gondolná, hogy akkor ennyi volt az interjúkból erre a hétre, akkor még feltűnik Greg Roth, az ESO (és így az első nagyobb kiegészítőjével érkező Craglorn nevű Adventure Zónának is) egyik, a zónák tartalmáért felelő tervezője. És ha már erre járt, akkor készségesen válaszolgatott a Teso Elite kérdéseire. Főleg azokra, amelyek a közelgő kiegészítővel és a The Elder Scrolls Online jövőjével voltak kapcsolatosak.

Hja, és kiderült az is egy fél mondatból, hogy a jövőben érkező kiegészítők már nem csak és kizárólag Tamrielre érkeznek, hanem... Úgy bizony, nagyon úgy fest, hogy még az ESO karrierünk alatt végre elhagyhatjuk a "régi" kontinenst. Hogy pontosan merrefelé? Nem tudni. De ne szaladjunk ennyire előre, a lapozás található válaszok egyelőre csak a közeljövőre fókuszálnak!

  • Craglornban két Trial (aka. raid) lesz eleinte, az Aetherian Archive és a Hel Ra Citadel. Az egyikben a végső boss a The Warrior (A Harcos) „csillagkép” lesz, a másik raidben pedig a Serpent (Kígyó) The Mage (A Mágus).
  • Mindegyik Trial teljesítésért - a heti első alkalom után - a raid tagjai kapnak egy-egy kincses ládát, amelyben nagyon jó tárgyak vannak. Köztük a csak Craglornban megszerezhető SZETTEK egy-egy random darabjával. Ezeket a tárgyakat az Undaunted Guild biztosítja nekünk, ők azok, akik valahogy minden hétre összeguberálnak csudajó kincseket a világban, és nem restek ezt felajánlani a sikereinkért cserébe.
  • A két raid teljesítése után értelemszerűen két ládát kapunk.
  • Harmadik ládát is szerezhetünk, a Trial of the Week (TotW) „gyors” teljesítéséért. Hogy ez mit jelent? Minden héten, a reset után (kedden reggel magyar idő szerint) megnevezésre kerül a Trial of the Week. (Más mmokból ez a daily/weekly rendszer már ismerős lehet.) Kezdetben ez maximum két raid lehet, vagy a Citadel vagy az Archive, de ahogy elérhetővé válnak majd az újabb Trialok a játékban, úgy lesz nagyobb a változatosság is. Ha sikerül agyonvernünk a bossokat a megnevezett raidben úgy, hogy a teljesítési időnkkel fel tudunk kerülni a top100-as listára, akkor kaphatunk egy harmadik kincses ládát is. Nem kell mindenáron elsőnek lenni, a TotW esetében az első 100 csapatot díjazza a rendszer. Minden héten.
  • Craglorn, mint zóna azonos lesz minden Szövetségnek, de csak az elérése, használata, fekvése, stb. Továbbra sem láthatjuk majd egymást a zónában, olyan lesz mint Coldharbour.
  • Nincs tervben PVP jellegű Adventure Zóna.
  • Mivel két Csillagkép még hátravan (Mágus és Tolvaj), ezért amikor már eléggé meguntuk a mostani két Trialt, érkezik majd egy kiegészítő a kiegészítőhöz, amivel elérhető válnak a maradék raidek, és egyúttal folytatódik, és feltehetően le is zárul majd Craglorn sztorija.
  • Lesznek még bőven Adventure Zónák Craglornon kívül a jövőben, és NEM CSAK TAMRIELEN! Hellóka!
  • Természetesen nem minden frissítés hoz magával egy-egy új Adventure Zónát. Érkeznek majd kiegészítők szólózásra vagy partyzásra kitalált tartalommal ugyanúgy, mint szerepjátékosoknak készült történetek. Sőt, PVP jellegű és ahhoz kapcsolódó frissítések is lesznek.
  • Nehéz megmondani, hogy egy-egy új tartalomnak mennyi a szavatossága. Lesz, akinek csak pár hétig nyújt szórakozást, lesz, akinek hónapokig. Embere válogatja. A cél az, hogy nagyjából, amikor a tömeg végez egy-egy kiegészítővel, érkezzen a következő.
  • Ismét megerősítést nyert, hogy a maximum szint a VR10-ről VR12-re nő Craglorn érkeztével.
  • A későbbiekben is a VR rangot szeretnék inkább kitolni egy-egy kiegészítővel, nem pedig az alap 50-es szintet megemelni. De, ez még akár alakulhat másként is, nem tudni, nincs kőbe vésve semmi sem.
  • Trialok nem csak Adventure Zónákba kerülhetnek be. Craglorn végeztével benne van a pakliban, hogy új, de hagyományos sztori alapú zónákban is lehetnek majd raidek.
  • Elképzelhető, hogy a mostani fegyverekhez tartozó képességek közé újak is érkeznek.
  • Ami az ünnepeket illeti, hülyén venné ki magát egy karácsonyfa vagy maga a télapó Tamrielen, a Húsvétról vagy Valentin napról nem is beszélve. Lesznek majd jellegzetes események és ünnepségek a játékban, de ezek a TES hagyományokhoz fognak kapcsolódni, és nem a való világ ünnepeihez.
  • Továbbra sincs tervben Battleground vagy Aréna jellegű PVP bevezetése. Egyelőre a három Szövetség által Cyrodiilban megvívott harcra koncentrálnak.
  • Lesz Housing rendszer, de csak idővel. Akármennyire is egyszerűnek tűnik, nem az. És pont emiatt nagyon könnyű elrontani az egészet, márpedig a fejlesztők azt szeretnék, hogy olyan Housing rendszert kapjunk, amelyet elvárunk.
  • Szeretnék elérni, hogy a játékosok büszkék legyenek a lovaikra, de egyelőre nincs a közeljövő tervei között a lovakra aggatható felszerelés vagy ruházat bevezetése. Ha változtatni akarunk a lovunk megjelenésén, úgy kell fejleszteni.
  • Viszont, hamarosan lesz lehetőség a karakterünknek új fazont adni, hajat, tetoválást, stb-t, vagyis előbb-utóbb lesz borbély/fodrász az ESO-ban is.
  • Jelenleg a Provisioning (Szakács) mesterséget könnyebb fejleszteni, mint a többit, mert az alapanyagokat könnyebb összelopkodni a házakból, ládákból, szekrényekből, stb, mint a többi szakmánál. Ezt tudják a fejlesztők is, de nem akarnak belenyúlni a rendszerbe, mert ahogy képbe kerül majd a Justice rendszer, meg fog változni a dolog, főleg ami a házakból és a boltokból lopott nyersanyagokat illeti.
  • Ami pedig az új, játszható fajokat illeti… egyelőre nincs tervben új faj játszhatóvá tétele, de „soha se mondd, hogy soha” alapján meglátjuk, mit hoz a jövő. A remény hal meg utoljára.
Megosztás

 

Készülőben lévő DLC-k
és nagyobb változások:

 

Deadlands
sztori alapú DLC
(2021. november)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.