Visszatérünk az ESO hagyományokhoz - vagyis, ha hétfő, akkor újabb kérdezz-felelek. A legújabb gyűjtemény eléggé sokszínűre sikeredett, szóba került szinte minden, kezdve a jelenlegi tartalommal, folytatva a jövő terveivel, egészen a konzolos megjelenésig bezárólag. Ami a közeljövőt illeti, már a következő frissítésben lesz lehetőség parancsokat osztogatni a sorcik jószágainak és kapunk részletesebb és átláthatóbb tooltipet a képességeinkkel kapcsolatban. Ami pedig a távlati terveket illeti, a későbbi frissítések során érkeznek majd új mountok is (ezúttal már nem csak lovak), érkezik a dungeon (le)skálázódás, jönnek új céhek és még sok érdekesség. Részletek a tovább mögött.

  • A legtöbb crafting skill fán vannak közös, szinte megegyező képességek, de sosem volt az tervben, hogy a szakmák passzívjai tükörképei legyenek egymásnak. Ezért is tér el például az Alchemy a többitől, és van más bónusz a más fán megtalálható hireling (naponta alapanyagot küldő segéd) képesség helyett. Arról nem is beszélve, hogy az Alchemy nem igazán használ olyan ritka alapanyagokat, amelyeket a segédek szoktak összeguberálni és levélben elküldeni a többi szakma esetében. Ezért nincs Hirelngs opció az Alchemynél. Van helyette más, szintén hasznosabb passzív képesség.
  • PS4 és Xbox One esetében egy upgradelt ESO fog majd megjelenni. A legtöbb időközben PC-re megjelent tartalommal felvértezve fog majd indulni a konzolos ESO.
  • Azért vannak szinthatárok az LFG rendszerben az egyes dungeonoknál, hogy a rendszer ne rakjon be egy 40-50-es karaktert egy 12-13-as Grotto partyhoz, amely alapjaiban nyírná ki az élményt és az egész dungeon run nehézségét. De, mivel mindenki szereti a dungeonokat takarítani partyval, ezért hamarosan érkezik egy rendszer, amely a party magasabb szintű tagját is leskálázza a party leader szintjére, vagyis bármikor mehetünk majd bárhova. Bővebben erről majd később lesz infó, főleg a jutalmazás és egyéb kérdések nem tisztázottak.
  • Tudják a fejlesztők, hogy az Enchanting fejlesztése sokkal lassabban megy, mint a többi szakmáé Érkezik majd változás ez ügyben, főleg ami az Inspiration-t (lebontásból származó XP-t) illeti. A reményeik szerint ezzel sikerül nagyjából egy szintre hozni a fejlődés gyorsaságát a többi szakmáéval.
  • A Sorcik, a „Daedric Summoning” ágról származó jószágokat (na jó, peteket) már az 1.2. patch után tudják direktben irányítani. Speciális hotkey + jobb / ball gombbal együtt tudjuk majd valamire ráuszítani, illetve csatából visszahívni őket. Dolgoznak továbbá azon is, hogy az ellenfeleink AoE támadásai ellen jobban védve legyenek, de ennek a részletei még nem tisztázottak.
  • Mágusok Céhének a skill fájáról származó Equilibrium képességgel a trükkös Ultimate szerzés (magicka azonnal visszatöltése a Health kárára, majd a hiányzó mennyiség gyors gyógyítása) nem csalás kategória. Bár lesz majd változás ezzel kapcsolatban, mert a cél az, hogy inkább harcok során szerezzen az ember ultimate pontokat, ne ilyen trükkös megoldásokkal.
  • A következő frissítések során a Rite of Passage képesség használata során a játékos immunis lesz a CC-re, amíg a képességet varázsolja.
  • Csökken majd a hagyományos szabályokkal működő Hadjáratok száma (Campaigns), de érkeznek majd újak, új szabályokkal. Előbbiek csökkentésére főleg azért van szükség, mert bizonyos hadjáratokban nagyon felborult az egyensúly, és emiatt oda már nem nagyon akar csatlakozni senki sem, ezért a helyzet nem nagyon változik (a veszteseket segítő bónuszok ellenőre sem).
  • Ne aggódjon senki sem, ha megérkezik hamarosan a Tolvajok Céhe vagy a Sötét Testvériség, vagy bármilyen más új tartalom a játékba, akkor velük együtt újabb elérhető skill pontok is érkeznek, vagyis nem kell csak emiatt takarékoskodni a skillek elosztásával. Craglorn érkezésével is jött egy rakás, szám szerint 18 Skyshard.
  • Kissé kaotikus, hogy melyik képesség miből kapja a sebzést, a kritikus értéket, az ellenállást, mit lehet magickával növelni, mit a staminával, mi számít mágikus támadásnak, és mi közelharcinak, mi fizikainak, stb, főleg ami a class skilleket illeti. Már az 1.2-es patchban érkezik a tooltip javított verziója, így elvileg a képességek sokkal részletesebb leírást és érthetőbb ismertetőt fognak kapni.
  • Sok embernek feltűnt már, hogy a pacink ugyanúgy sprintel tovább a végtelenbe akkor is, ha elfogyott a staminája. Ez így normális, de ettől függetlenül továbbra is érdemes a staminát szem előtt tartani a lovak esetében, mert minél többel rendelkezik, annál nehezebben verik ki/le alólunk menekülés közben. Arról nem is beszélve, hogy ha a sprint gombot gyorsan egymás után nyomogatjuk, akkor még gyorsabb sprintre képes a ló, igaz ez esetben csak rövidebb ideig.
  • A hátasok közül csak a lovak tudnak „végtelenségig” sprintelni. A hamarosan érkező újabb, nem ló hátasok más képességeikkel fognak kitűnni.
  • A következők időszakban érkezik majd rengeteg érdekes tartalom mind a szólózó, egyedül játszó embereknek, mind a 4 vagy 12 fős tartalmak kedvelőinek.
  • A következő frissítés (1.2) során nem fog növekedni a maximális VR szint száma.
Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.