Ahogy közeledik az 1.6-os Update megjelenése a PTS szerverre (elvileg még januárban), úgy érkeznek egyre gyorsabban az infók és természetesen ezekkel együtt egyre több kérdés is felmerül. Az ESO live-on, illetve a hivatalos fórumon elég sok kérdésre választ adtak a fejlesztők. Ezekről készült most egy rövid, tömör összefoglaló.
Sorcerer (pozitív változásokról):
- Crystal Shard: rövidebb cast time
- Daedric Curse: sebzés növelés
- Petek: a tulajdonos spell crit értékét átveszik
- Surge: továbbra is értékes skill lesz
Ostrom fegyverek:
- A heavy armor-os páncélokra kevésbé fognak hatni az ostrom fegyverek, mint a könnyű páncélokra (jelenleg ez nincs így)
1.6-ban Mágikus alapú skillek blokkolása:
- A Magicka Bomb skill is blokkolható lesz
A Fear blokkolhatósága 1.6-ban:
- Nem lehet blokkolni, ez egy egyedülálló harcmodor, amit meg akarnak tartani
Páncélokról:
- A páncélok maximum 50%-ot tudnak majd elnyelni a mágikus és fizikai sebzésekből
Skillek:
- A Wall of Elements és Caltrops skillek blokkolhatóak lesznek az 1.6-ban
Faji passzívok:
- Ezen a téren is történtek változtatások, majd várják ezekről a visszajelzéseket
Fighters Guild ability-k hasznosabbak lesznek e a staminás karaktereknek az 1.6-ban, valamint lesz e változás a Dawnbreaker hosszú kasztolási idejével, megszakíthatóságával, hasonlóan a Templar heal ultijához?
- Sok skillen változtattak, így a Fighters Guild skillek is használhatóbbak lesznek a staminás játékosoknak. Vizsgálják a casttime-okat is, a Dawnbreaker skill kapott dot képességet is.
1.6-ban lesz e lehetőség a heavy attack támadások megszakítására?
- Jelenleg nem, de egy későbbi patch-ben tervezik a távolsági heavy attack-ok megszakítását (bow, resto staff, destro staff)
Magicka alapú varázslatok közül melyek blokkolhatóak:
- Aspect of Terror: nem lesz blokkolható
- Dark Talons: – a sebzés igen, a lefogás nem
- Dragonknight Standard – blokkolható
- Soul Shred – blokkolható
- Sap Essence – blokkolható
- Drain Power – blokkolható
Mi a helyzet a Nightblade Shadow Cloak skilljével, illetve a fejlesztett lopakodással?
- Továbbra is írtják a Shadow Cloak bugjait, kapni fog új hangeffekteket
- A lopakodás rendszere fejlődni fog a Justice rendszerhez kötődve, a rejtőzködő "szem" is pontosabb információkkal fog ellátni
Major és Minor buffokról:
- A sorcerer kasztok Lightning Formja adja pl a Major buffot, miközben a Bound Armor adja a Minor buffot. Ezek az értékek skálázódnaka karakterek szintjéhez, így egy Major buff biztosíthat 5120 armort, miközben a Minor 960-at ad.
Champion pontokról:
- A champion bónusz értékek skálázódnak a karakter szintjéhez, így ezek a passzívok erősebbek lesznek egy V14-es karakternek, mint egy 5-ös szintűnek
Fegyverváltásról:
- Az 1.6-ban lehet majd gombot rendelni mindkét skillbar-hoz. Összesen 3 gombot is rendelhetünk a fegyverváltáshoz. Nem lesz kötelező, alapból nem lesz bebindelve semmire. A dupla fegyverváltás elkerülésére beépítenek egy kis késleltetést is. Ezen kívül jobban reagál majd a játék a fegyverváltásokra.
A varázslók petjeiről:
- Minden pet varázslat alapú, ezért a sebzésük és kritikáljuk is onnan jön
PVP területen lesz e V14-es mystery box?
- Az 1.6-ban nem, mivel később lesz egy átfogó loot frissítése a pvp-nek.
1.6-ban maradnak e a skillek/morphok szintje:
- Marad minden, amit már megtanultál.
Nirncrux megtalálhatósága:
- Smithing, Woodworking, Clothier szakmák napi küldi elvégzésével eshet
Notification letiltás lesz e:
- Egy későbbi patch-ben lesz erre lehetőség, opciók formájában
1.6-os skill változások:
- Lesz ingyenes lehetőség a változtatásokra, nem kell fizetni a skill resetért
Van e terv Naryu Virian karakter játékba helyezésére?
- Szeretnének több neves karaktert is beépíteni, tervek vannak, de jelenleg semmi sem biztos
Mekkora mennyiségű pénz lehet egy karakternél?
- Kicsivel több mint 2 billió arany
Provisioning átalakításokról:
Mi lesz a régi alapanyagokkal, honnan szerzem meg az újakat?
- A régi alapanyagok közül párat megjelölnek egy "old" jelöléssel, ezek már nem lesznek alkalmazhatóak. Az új általános alapanyagok ugyanúgy megvásárolhatóak lesznek az npc-ktől.
- Azok az alapanyagok, amelyek nem kapnak "old" jelölést, azok továbbra is alkalmazhatóak lesznek a szakmához. A jelenlegi ritka alapanyagok, például a paradicsom, továbbra is ritka marad és szükség is lesz rá a lila recepteknél, amelynek változni fog az ikonja és a neve. Ezért nem érdemes eladni a régi alapanyagokat.
- Az alapanyagok között és a receptek között is lesz sok új, például bekerülnek a halételek is. Az összetevők megszerzése, az eddigiekhez hasonlóan fog működni, kivéve, hogy már nem lopkodhatunk büntetlenül.
Mi történik a receptjeimmel?
- Maradnak, nem lesznek elfelejtve, habár a nevük és a szükséges alapanyagok változhatnak. Besorolásuk alapján nem változnak, vagyis a lila, marad lila.
Mi a helyzet a V10-es receptekkel?
- Lesznek, új alapanyagokkal.
Mi lesz a már meglévő kajákkal, italokkal?
- Maradnak ehetőek, ihatóak. Pár nem lesz gyártható, párnak változik a neve és az ikonja, de alkalmazható marad.
Mi lesz az italokkal?
- Gondolkodtak azon, hogy egyszerre lehessen mindkettőt alkalmazni egyszerre, de elvetették, inkább az italok buff-jain javítottak, hogy legyen értelme azokat is fogyasztani, így majd mindenki eldönti, hogy az adott szituációban melyikre van szüksége.