A PTS szerveren volt alkalmunk kipróbálni az új dungeon-t, amely a White-Gold Tower névre hallgat. Egyelőre még csak normál verzióban, mivel se a buildek, se a játék beállításai nem voltak normálisan beállítva,... addonok nélkül játszani atyaúristen. :) A party rendszer még mindig csodálatosan bugos, rögtön sikerült egy fél órát azzal tölteni, hogy mind a 4 ember bekerüljön egy helyre. Nem vagyunk türelmetlen emberek, de a béta óta bugos, így elvárható lenne, hogy kezdjenek ezzel valamit.

A dungeon maga egyébként gyönyörű és hangulatos, ahogy az Imperial City minden szöglete, legyen az valamelyik felső kerület, csatornarendszer vagy bármi más. Lássuk hát milyen élményekben volt részünk.

Általánosságban:

A dungeon kezdő területére érkezve és 4. társunkra várva, kihasználtuk a lehetőséget és egy rögtönzött műugró bajnokságot rendeztünk. Az egyéni eredmények jobbak lettek, mint a párosak, maradjunk ennyiben. Miután itt végeztünk, félénken indultunk neki a létramászásnak, izgulva vártuk melyik mobcsoportnál vágnak le először minket. A 2. helyszínre érkezve csodálkozva vettük észre, hogy ez tényleg az a belső tornyos rész, ami a kerületek felől nem bejárható terület. El is indultunk felfedezni a környéket és levágtunk 2-3 mobcsoportot, amelyek sok vizet nem zavartak. Rutin műtét. A torony belsejébe érkezve ütköztünk bele az első daedra boss-ba. Elég ijesztőnek tűnt, előre is küldtük a tankot, oldja meg maga. :)

1. Boss - The Adjudicator:
Barátságtalan egy boss, 4 féle képességgel, ami össze tudtam számolni. Szeret lövöldözni golyókat, egyszerre több parti tagra is, amelyek az idő előrehaladtával, vagy sokasodtak, vagy erősödtek, ezt nem sikerült megállapítani. Ezen kívül néhány add-ot is leidéz, amelyek könnyen kezelhetőek, kevés hp-sak, valamint a földre dob 3-5 aoe kört, amiben ártalmas piknikezni. A negyedig tulajdonsága, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott parti tagot, a hátsó ketrecek közül valamelyikébe zárja, ahol szépen el is lehet égni, ha nem elég gyors nyitja ki az ember a zárat. A healernek érdemes figyelni és rágyógyítani a szabadulóra. Egyébként a kintlévők is tudnak segíteni bezárt társuknak, vagyis a zár kívülről és belülről is nyitható. A boss egyébként nem nehéz, csak a börtönös téma tud némi zavart okozni.
A boss halála után fel kell számolni néhány mobpack-ot mire megérkeztek a következő boss-os helyszínre.

2. Bossok - A három jóbarát, Jack, Jim és Johnnie:
A soha véget nem érő harc, :) ha nem a Healer boss-t ölitek meg elsőnek. 3-an vannak, halálos skillekkel és ultikkal. Az egésznek annyi a lényege, hogy a tank húzza el a másik két boss-t, mindenki más meg a healer boss-ra koncentráljon. Szakítani kötelező, és cc-zni, amennyiszer csak lehet, mert felgyógyítja magát és a társait is. Ha meghalt, akkor a másik kettő már óvatosan ölhető, odafigyelve.

3. Boss - The Planar Inhibitor:
Jópofa volt, kicsit puskáznunk is kellett, hogy le tudjuk győzni. A kedves egyébként egy attronach, pár jópofa képességgel. Első körben annyi a lényeg, hogy a középen lévő kockát a tank aktiválja, így a boss őt fogja követni. Minden egyéb kockanyomogatást a 2 dps felváltva csinálja, vagy lehetőségeik szerint. Ezen kívül a boss tesz le területi aoe-t, és van egy maga alá tett robbanó aoe-ja is, kerülhető mind a kettő. A legfontosabb az, hogy az, akinek a képernyője szürke árnyalatosra változik, a teremben megjelenő nagy világító gömböket elpusztítsa, ugyanis ebből jönnek ki az addok, és addik jönnek, ameddig a gömb el nem pusztul. Más nem tudja sebezni a gömböket. Ha a középső gombot szépen nyomkodjátok és a szürke árnyalatos játékos időben letolja a gömböket, akkor nem nehéz boss, sőt.

Halála után szintén át kell verekednetek magatokat pár termen és mobon, de semmi különleges.

4. Főboss - Molag Kena:
Egy portálon keresztül érkeztek meg a főboss-hoz, aki egy szép kör alakú terembe invitál titeket barátkozni. A műsor azzal kezdődik, hogy a 4 kis addot leölitek. Ez később is elő fog jönni. Ilyenkor a 4 addot gyorsan meg kell ölni, mivel addig folyamatosan körkörös aoe-t tol a boss. Ezen kívül van a boss-nak egy frontális V alakú csapása, amely szép sebzést okoz és hátralök, kis szerencsével a terem szélén található tűzbe, amely el is hamvaszt. Érdemes egyébként a terem belső körénél rohangálni, így akit véletlenül elkap, nem esik annyit hátra. A boss még tehet le aoe köröket és a terem közepén is áthalad egy aoe csík, amely még forog is. Később két ilyen nagy csík lesz, majdnem X alakban, ezen át is lehet menni, nem sebez túl nagyot, ha nem tapicskoltok benne. Fontos, hogy aoe-ban nem állunk, a terem szélén nem állunk, boss elé nem állunk, 4 addot, ha lent vannak gyorsan megölni, ennyi.


A végén jár acsi, skill pont és jó fix loot küldiért, amit érdemes inkább v16-ra szintezve megcsinálni, úgy még értelme is van. A bossok egyébként a szokásos hulladék fehér és zöld loot hegyekkel árasztottak el minket. Pár run után majd kiderül, véletlen volt e, vagy sem. Egyébként a kapott XP nagyon kemény, szépen csúszott fel a csík, nem akarok nagy baromságot írni, de kb 200-300 ezer xp lehetett a jutalom összesen.

Jó mulatást mindenkinek. Linkelek egy videót, amiből azért látni miről van szó, igaz, hogy veterán, de a normál is kb ennyi volt, vagy ők írták el, nem tudom.

Megosztás

 

ESO technikai
információk:

 

Eddig megjelent DLC-k:
Imperial City

Orsinium

Thieves Guild
Dark Brotherhood
"Shadow of the Hist"
(DLC Dungeon Pack)
"One Tamriel"
"Homestead"
(Housing)


Készülőben lévő DLC-k,
nagyobb változások:

 

The Elder Scrolls Online:
Morrowind

(2017. június 6.)


Karbantartás/patch napok:
PC: hétfő kb. 10:00 órától
XB1: kedd kb. 10:00 órától
PS4: szerda kb. 10:00 órától

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

 

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

Friss hozzászólások


További témák »


Hasznos oldalak

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.