Két héttel a The Elder Scrolls Online első DLC-jének, az Imperial Citynek a megjelenése előtt, pár nappal a Gamescom után - és javában a 40 fokos kánikulában - érdemes összefoglalni az elmúlt napok, hetek főbb híreit, főleg ami a Gamescom 2015-ön készült interjúkat illeti. Az ESO idén is képviseltette magát a rendezvényen és szerencsére Matt Firor vezetésével a stáb készségesen válaszolt az újságírók és az érdeklődők kérdéseire.

Mérgek készítése? Lesz valami ehhez hasonló a jövő évi két DLC-hez (Tolvajok Céhe és Sötét Testvériség) kapcsolódóan.

Új petek a sorciknak? Egyelőre nem lesznek, mert inkább a jelenlegieket próbálják összehangolni a többi class képességeivel, de később elképzelhető, hogy egy-egy DLC során érkeznek új idézhető lények.

Új class skillek, esetleg új class skill fák? Az Imperial Cityben még nem, de később, mondjuk már az Orsinium DLC-ben elképzelhető, hogy érkeznek új egyedi skillek és skill fák.

VR18 várható-e, mivel a Veterán Rangok csak jövőre lesznek kukázva? Elképzelhető, de ezúttal már csak az újonnan érkező tárgyak erőssége miatt lesz rá szükség, az új terület (Orsinium) nem indokolja.

Justice System második része (a PVP) mikor érkezik? Várható a Sötét Testvériség DLC-vel? Nem tudni mikor érkezik (még az sem biztos, hogy lesz). Azon túl, hogy a rendszer rendkívül komplex és az egész világot érinti (a PVP-t, mint lehetőséget minden területen bevezetné), még rengeteget kell dolgozniuk a pontos részleteken. Arról nem is beszélve, hogy biztosra veszik a fejlesztők, miszerint lenne pár kretén, aki ezt kihasználva a kis karakterek alázásával élné ki magát, amely lényegesen kihatna a játékosok hangulatára és ezt a fejlesztők nagyon nem akarnák.

Egy szó mint száz, nagyon körültekintőnek kell lenniük tehát, ezért még jó ideig nem lesz Justice System második fázis, a Sötét Testvériség DLC-jével sem várható, csak utána. Ha....

Spellcrafting? Nem állt le a fejlesztése, érkezik majd. Hasonló rendszer lesz, mint amiről már volt szó az elmúlt időszakban, de előreláthatólag csak a jövő évi első két DLC után várható róla bővebb infó.

Vallás, istenhit, daedra imádat, várható ilyesmi, hogy még jobban egyedivé váljon egy-egy karakter? Nem, semmi ilyenről nem volt még szó.

Új mini játékok? Végső soron a Justice System is egy fajta mini játék a sok extra lehetőségével… Aztán jön majd a Varázslatkészítés (spellcrafting), az is ide lesz majd sorolható. Ott van még a Housing (saját “lakások”) kérdése, amelyről egyelőre nem tudjuk, hogy mikor érkezik, de biztos, hogy érkezik. Mindenek előtt a következő DLC-ket kell úgy megcsinálni, hogy rendben legyen velük minden, aztán meglátjuk mik érkeznek még.

Housing? A fejlesztők között a legegyszerűbb megoldásoktól kezdve a legbonyolultabb “kivitelezhetetlen” elképzelésig minden felmerült már ezzel kapcsolatban. Jelen állás szerint valószínűleg olyasmire kell gondolni majd, mint amit az egyjátékos TES sorozatban is megismertünk. De még minden képlékeny.

Következő főellenség? Imperial City végre lezárja a Molag Bal történetet, így ott még ő lesz a főgonosz. Orsiniumban nem lesz speciális ellenség. A későbbi DLC-kről pedig egyelőre nem beszélhetnek, de ott már elképzelhető, hogy újra elkezdi valaki nagyon kavarni a málnaszörpöt….

A szakmai alapanyagoknak külön tárolási lehetőség? Van már egy prototípusuk erre, ezért várhatóan érkezik egy, a crafting cuccok tárolását végre rendbe tevő megoldás. Dolgoznak továbbá az inventory átdolgozásán is. Mindez majd csak az Imperial City után valamikor.

Látható karakter nevek (Nameplates) és címek (titles)? Szintén van már egy prototípus, valószínűleg Imperial City után érkezik ennek a ki- és bekapcsolható opciója.

Festhető pajzsok? Tudják, hogy sokan és elég régóta akarják, de a pajzsok felépítése más, mint a páncéloké, ezért technikailag picit nehezebb megoldani a dolgot. Dolgoznak rajta, de vannak most fontosabb dolgok is.

64 bites kliens? Nagyon szeretnék ők maguk is, minden hónapban felmerül a szükségessége a fejlesztők között is. Dolgoznak rajta.

DirectX 12 kompatibilitás? Nagyon új még a rendszer, ők is csak most ismerkednek az API-val. Előbb vagy utóbb meg lesz oldva, de nem tudni, hogy mikor.

Oculus Rift vagy “hasonló” megoldások? Királyság lenne, de egyelőre nem. Ha kiforrja magát a technológia, akkor lehet átgondolják a dolgot, de egyelőre nincs tervben.

Kontroller támogatás PC-re? Hamarosan érkezik valamelyik nagyobb frissítéssel, a fejlesztők már elég régóta tesztelik belsőleg a megoldást, és nagyon jól működik minden.

Cross-faction kalandok? Első fázisként csak a közös dungeon runok lehetősége érkezik. Ezt követően érkezik majd a többi fázis, a teljesen nyitott és közös világ és ennek minden előnye. De erről majd később, ha aktuális lesz.

Mi újság Murkmire zónával, amelyet a tavalyi QuakeConon láttunk? Köszöni szépen, készülget, 2016-ban kiderül, hogy mikor érkezik. Most az IC, Orsinium, Tolvajok Céhe, Sötét Testvériség DLC-k vannak a fókuszban.

Orsinium mellett milyen új területek várhatóak? A Sötét Testvériséggel is érkezik majd egy kis terület (bár nem egy teljes zóna), aztán ott van a már említett Murkmire, illetve érkezik majd Morrowindhez kapcsolódóan a Clockwork City (és vele megannyi Dwemer jóság) és a régi és kellően ikonikus Vvardenfellről is lesz majd szó később. De majd csak nagyon később, jövőre valamikor.

Föld alatti területek? Nem lesz kifejezetten föld alatti zóna, de az új területeken rengeteg helyszín található majd a felszín alatt.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.