Nem csak az iskola kezdődött el a mai nap, hanem megérkezett végre az Imperial City névre keresztelt első komolyabb - és fizetős - The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited DLC is, melyben a játékosok visszatérhetnek a mostanság kicsit túlzsúfolt Birodalmi Fővárosba, hogy a deadrák és az ellenséges játékosok hulláiban térdig gázolva végre elfoglalják az egykor szebb napokat is látott Fővárost. A lapozás után következzen egy rövid összefoglaló arról, hogy mivel bővült az ESO:TU, akkor is, ha fizettünk érte, és akkor is, ha nem.

Imperial City

Csak a DLC-t megvásárlók, vagy a jelenleg is aktív ESO Plus tagsággal rendelkezők (értsd: jelenleg is előfizetők) léphetnek be az The Elder Scrolls IV. Oblivion-ból már megismert Birodalmi Fővárosba. Mind a hat kerület kapott egy-egy hosszabb egyedi küldetést, amely az adott terület történetét hivatott bemutatni a végigjátszás során. A sztori megismerése után elérhetővé válnak az adott negyedben található naponta ismételhető küldetések (dailyk).

A Főváros nyílt PVP terület, vagyis fel kell készülni arra, hogy a helyi daedra és korrupt Imperial erők mellett jó eséllyel ellenséges frakcióból érkező játékosokkal is meg kell majd küzdeni.

 

Imperial Sewers

Ahhoz, hogy a Fővárosba bejusson az ember, előbb végig kell masíroznia a hatalmas, a város alatt fekvő és az Oblivionból már szintén ismert csatornarendszeren. Mivel egy publikus dungeonról van szó ahol a PVP is engedélyezett, kösse fel mindenki a gatyáját, ha egyedül vág neki az útnak! A csatornából mind a hat kerületet elérhetjük, csak a megfelelő feljáratot (létrát) kell megkeresnünk, és bíznunk abban, hogy a felszínen ismerősök fognak várni, nem az ellenséges frakció.

Aki pedig inkább a mélyben szeret felfedezni, annak hajrá, a csatorna további részeiben rengeteg elite boss és kincseket rejtő láda várja az arra érdemes kalandorokat.

 

Imperial City kerületei

Minden kerület egyedi sztorival rendelkezik, amely megismeréséhez végig kell játszani egy, a bázisunkon induló küldetés sorozatot. Minden negyedben található egy-egy kincseket rejtő kamra (Trophy Vault), amely kinyitásához 60 darab “Trophy” tárgyra lesz szükségünk. Ilyen trófeákat a területen található komolyabb monszták irtásával tudunk szerezni. Ha pedig megvan a szükséges mennyiség, akkor irány a tároló és a jutalmunk egy kincsesláda lesz, benne nagyon értékes tárgyakkal.

A kerületekben szétszórva találhatunk majd új munkaállomásokat, amelyekkel új, csak ott készíthető szetteket gyárthatunk saját használatra, vagy eladásra.

 

TEL VAR kövek

A DLC egyik legizgalmasabb és várhatóan a legtöbb indulatot keltő része a Tel Var Stone “rendszer”. Minden egyes legyilkolt monszta dobhat a játékosnak ilyet, amely lényegében egy újonnan bevezetésre került fizetőeszköz. Erősebb monszták vagy bossok akár nagyobb mennyiségben is dobhatnak, mint a sima mezei daedrák.

Minél több kővel rendelkezünk, annál többet találhatunk a következő hullában. Hogy ez miért lényeges? Azért, mert ha egy ellenfél játékosa legyilkol minket, akkor az viszi a zsebünkben lévő kövek 80%-át. Bizony. Ezen a mennyiségen persze mindenki osztozik majd, aki részt vett az agyonverésünkben. Természetesen visszafelé is igaz a történet, ha nem bossokból akarjuk összekukázni a Tel Var köveket, akkor érdemes ellenséges játékosokra vadászni és a hullájukat "fosztogatni".

Aki összegyűjtött egy kellemes mennyiségű követ, az vehet felszereléseket vagy komolyabb tárgyakat rejtő dobozokat, stb. értük majd a bázisunkon. Természetesen a köveket lehet tárolni a bankunkban is, ez esetben nem fogják lenyúlni a gyilkosaink, viszont a mobok sem fognak olyan sokat dobálni (eleinte), mert ugyebár a monsztákban található kövek mennyisége arányosan nő a zsebünkben található kövek számával.

 

White-Gold Tower

Az új PVE 4 fős dungeon végigjátszása és a torony “megmászása” során megismerjük a régens uralkodónő, Clivia Tharn terveit, majd veszélyes kalandok közepette visszaszerezzük azt az Ősi Tekercset, amely megjósolta és megmutatta, hogy….

A dungeon 10-es szinttől már elérhető a dungeon finderben, de az ajánlott szint az kb. 25 (skillek és skill pontok miatt). A WGT is rendelkezik egy kincseskamrával (Trophy Vault), amely kinyitásához 150 Trophy kell, ezúttal azonban olyan, amelyeket csak Veterán szinten tudunk majd szerezni.

A dungeonban nincs PVP lehetőség, ugyanúgy működik, mint bármelyik korábbi PVE dungeon.

 

Imperial City Prison

Már Molag Bal előtt is a legveszélyesebb bűnözőknek adott otthont a hely, de amióta elkezdődött Tamriel inváziója a Herceg itt, a börtönben állomásoztatta a legkegyetlenebb daedra teremtményeit. A WGT mellett ez a második 4 fős dungeon, amely már 10-es szinttől elérhető, de az ajánlott szint itt is magasabb, jelen esetben 35-ös.

A börtönben is található Trophy Vault, ami ismét csak 150 egységgel lesz majd nyitható.

 

Katasztrófaturizmus - Horgászás

Rengeteg jó horgászhely található a fővárosban és környékén. Legyünk óvatosak, mert a helyeket rendszerint birtokolja már valaki vagy valami!

 

Új Szettek

Hozzávetőleg két tucat új szett válik elérhetővé a DLC-vel. Ezek egy része gyártható a Főváros meghatározott kerületében található munkapadokon, egy része vásárolható Tel Var kövekért, egy része pedig beszerezhető a 4 fős dugeonokból.

 

Xivkyn Stílus (Motif)

Molag Bal elit testőrsége, a Xivkyn rendszerint a saját Deadric stílusú fegyverzetben és páncélzatban fog az életünkre törni. Szerencsére a stílus megtanulható, így Coldharbour rémségei után a Tamrieli kalandorok is gyárthatnak majd ilyen felszerelést.

A beszerzésük azonban nem lesz könnyű, ismét csak egyenként tehetünk majd szert a tudásra (úgy, mint a Dwemer stílus esetében). A könyveket, illetve azok lapjait speciális ládákban találhatjuk meg a Főváros környékén, az alapanyagot pedig majd Tel Var kövekért lehet beszerezni.



További általános változások, a DLC meglététől függetlenül

 

Új mini-szettek

Három új szett lesz megtalálható Tamriel szerte, melyek az Agility/Endurance/Willpower hármas valamelyikét erősítik kettő vagy három darab viselése esetén. Nem fog ütközni a korábbi szettekkel ez a megoldás, mert ezek a mini-szettek rendszerint gyűrűk, nyakláncok, fegyverek és/vagy pajzsok. Rendszerint bármelyik (régi vagy új)  dungeon utolsó bossa dobja őket, vagy Imperial City ládáiban is rájuk akadhatunk szerencsés esetben.

 

Veterán Rang változások

Az új maximálisan elérhető szint VR16-ra nő. Mindemellett a VR1-VR16 közötti szintezés könnyebb lesz, nagyjából 15%-kal kevesebb XP kell egy-egy szinthez. Sőt, minden publikus dungeon teljesítése dupla XP-t fog érni, a Veterán rangú küldetések után kapott XP mennyiség is nő 50%-kal, a Craglornban végezhető bármilyen random tevékénység +20%-os változásáról nem is beszélve.

 

Dungeon skálázódás

Minden dungeon az új maximális szintnek megfelelően VR16-ra skálázható, legyen szó bossokról vagy a bossok által dobott szajréról.

 

Glass stílus (Motif)

Végre megérkezett a régi kedvencünk, a Glass stílus. Beszerzése ismét csak a szerencsének lesz köszönhető, részenként tudjuk majd összeszedni, mint a Dwemer vagy a Xivkyn stílus tárgyait (vagy a mázlisták akár az egész könyvet is megtalálhatják egyszerre). Sőt, ellentétben az előzőekkel, a napi crafting feladatok (writs) jutalmai között is rábukkanhatunk egy-egy stílus részre.

A szükséges nyersanyagokat (Malachite shard) vagy kincses térképek ládáiból vagy egyéb ládákból szerezhetjük meg, de mindenképpen ládákat kell felkutatnunk majd. Ha találtunk 10 darab Malachite darabkát, akkor bármelyik munkapadon készíthetünk belőle nyersanyagot. Arra érdemes figyelni, hogy amíg a nyersanyag, a Malachite Shard elcserélhető, eladható, addig az abból finomított Malachite (vagyis maga az alapanyag) már nem!

 

További változások listája - amelynek ismertetése az eredeti patch notesban is nagyjából a Háború és Béke hosszával vetekszik, erre található.

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.