Az ESO április 4.-én lesz két éves. Sok minden változott a játékban, kezdve a fizetési modell változástól, a konzolos kiadásig, valamint rengeteg alrendszer változott és épült be. Ezekre szükség is volt, mivel bőven ráfértek a ráncfelvarrások. Miért volt döcögős az indulás? Sokan nem tudják, de az ESO, a legtöbb ideig fejlesztett mmo a piacon, 7 évig készült. A kiadást is fél évvel halasztani kellett, de tovább nem nagyon lehetett húzni a megjelenést. Ez megtörtént, de mostanra, két évvel később érte el azt a szintet, ahogy a megjelenéskor kellett volna. Nem ritka dolog ez, nagyjából minden mmo-ra jellemző ez, néha kicsit jobban, kicsit rosszabbul, de alapvetően hasonló időmennyiség kell ahhoz, hogy révbe érjenek.
UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!

Egy nagyszerű játékról beszélünk, amelyet a Skyrim 2.0 online változatát váró sajtósok és tesztelők sem tudtak elbuktatni, pedig azóta is próbálkoznak rendesen, elriasztva sok játékost a próbálkozástól is. Így visszagondolva is nevetséges, hogy emberek, időt, energiát képesek fektetni abba, hogy egy számukra nem szimpatikus játékot lehúzzanak szinte minden cikkben, mert megjelenéskor, a kezdő, gyakorlózóna nem felelt meg az ízlésüknek. Szerencsére a játékosokat nem lehet elriasztani és felismerik, ha valami jó. A PC-n milliós számú vásárló, a sikeres konzolos megjelenés és az év mmo díjai is bizonyítják, hogy az Elders Scrolls Online egy jó és élvezhető játék.
Az összefoglalás után térjünk is rá, mire is készülünk. Akik olvassátok ezt a cikket, közületek sokan új játékosok, vagy régiek, de mindenképpen van valami véleményetek arról, hogyan is lehetne még jobbá tenni ezt a játékot. Ebben kérnénk most a segítségeteket. Szerencsére a játék fejlesztői odafigyelnek a játékosaikra, még akkor is, ha sokszor hosszú idő mire megvalósulnak az elképzelések. Arra gondoltunk, hogy összegyűjtenénk a véleményeiteket, ötleteiteket, lefordítjuk, majd a hivatalos fórumon ezt közzé tennénk, mint a Magyar ESO Közösség javaslatai. Lehet többet írni, lehet kevesebbet, lényeg, hogy megosszátok velünk, mit szeretnétek látni a játékban, szerintetek mivel lehetne még jobbá tenni. Több dungeon, több trial, új küldetések, jobb pvp, új céhek, házépítés, több szakma, jobb jutalmak, stb...
Akit érdekel a lehetőség, nincs más dolga, mint ötleteit leírni itt az oldal fórumán, vagy az Elders Scrolls HQ, illetve az Elders Scrolls Hungary facebook csoportokban.
UPDATE3: A TEGNAPI ÍRÁSOK IS HOZZÁADVA A CIKKHEZ, JELENLEG 20-NÁL JÁRUNK!
Írjatok, mondjátok el mit szeretnétek, nem gond, ha valaki már írta, mert ha valamit többen mondtok, az hangsúlyosabbá válik!!!! Aki változtatni szeretne, jelezze.
Amik eddig összegyűltek, utólagos engedelmetekkel kicsit sűrítve, pontokba szedve:
Dreko:
- Különböző fajok különböző mozgás dinamikával (futás, séta, etc.).
- Kevesebb leveling a maximális szint eléréséig, akár XP bónuszokkal, akár heriloommal, akár a VT szintek törlésével.
- World PvP játékmód lehetőségének a kialakítása
- 1v1 vagy 3v3 PvP játékmód lehetőségének a kialakítása (aréna, stb.)
- Több új, választható kaszt a játékban (pl. Moth Priest)
- Cyrodiil stabillá tétele, a lag és az FPS sokat javult a béta óta, de még mindig vannak problémák.
- Az actionbar bővítése 5-ről mondjuk 7 slot-ra.
- A küldik során az eddiginél sokkal több döntési kényszer, lehetőleg komolyabb következményekkel, illetve, a párbeszédek során sokkal több lehetőség a válaszadásokra:
- Bónusz: Szerintem életképes lehetne, ha ezeket a CP pontokat a küldetések során adott válaszok, meghozott döntések, és a cselekvéseid alapján kapnád meg. Ebben az értelemben akár csak az egyik ágra (warrior, mage vagy thief) is volna lehetőség pontokat gyüjteni, a meghozott döntéseink alapján, míg a másikra nem. Így a CP igazodna a játékstílusunkhoz (nagyon kezdetleges példa,párbeszédben 3 válaszadási lehetőség:-Lie (ez adná a Thief pontot), - a fight(amikor erőszakkal kell meggyőzni valamiről valakit, ez adná a warrior pontot), - és a meggyőzés vagy nevezhetjük másképp is( ez adná a mage pontot). A jelenlegi CP rendszer szerintem alakításra szorul, de nem az elosztást és az ágakat illetően, hanem a CP pontok megszerzésének lehetőségét illetően.
Kryon:
- "sandbox zóna": házépítés, guild erődök, guildharc, építhető-rombolható környezet
- Egy új, kereskedelemre alapozott, frakcióktól független world-pvp rendszer. Egy az egyben átvehetnék a Silkroad Online régebbi 3 foglalkozásos rendszerét (Trader, Hunter, Thief)
- A világban megszerezhető, összerakható speciális képességek. Spellcrafting helyett, ha az nem lesz...
iddqd (streetwiser ps4):
- Minden normál dungeonnak veterán verziót és több trial
- Az értelmes, használható trait-es setek nagyobb arányban essenek
- PVP... Cyrodil nagyon laggol és sok a crash
- Új kasztok, fajok, felskálázott DSA, staminás ultimate
CsikB:
- DLC-khez több group dungeon