oldal: 3 / 4

 

 

SKAAL VILLAGE

Itt főküldetések és infók ügyében javasolt Tharsten Heart-Fangot keresni a Greathall nevű házban; ő a Skaal-ok vezetője.

 

Prove your loyalty - Restore the power of the Skaal (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Az első küldetéshez Heart-Fang mindjárt Korst Wind-Eye-hoz, a sámánhoz küld minket. A sámántól megtudhatjuk, hogy különféle ceremóniákat kell elvégeznünk a 6 kőnél, melyek a természet ajándékait jelképezik (na, már megint egy zarándoklat). Ad egy könyvet, melyben le van írva, hogy a történelem során már egyszer volt rá példa, hogy a ceremóniát végigcsinálta egy Aevar nevű hős, és egy térképet, melyen a Kövek elhelyezkedése látható.

A kövek mind vékony, magas, magányosan álló sziklák, általában kisebb domb tetején találhatók, rajtuk az aktuális természeti erő jele. A kőhöz érve érintsük meg, és ekkor megjelenik az utasítás, amit követnünk kell.

Beast Stone:
A Kőtől D-re haladva már messziről meglátjuk a Good Beast-et (egy jegesmedve), akit néhány Rickling próbál lemészárolni. Mutassuk meg nekik, hogyan fordul a kocka. Vigyázat, nehogy bántsuk a medvét!

A hentelés végeztével medvéstül térjünk vissza a Kőhöz.

Earth Stone:
A Kőtől ÉK-re keressük meg a Cave of Hidden Music barlangot, ahol egy 4 hangból álló, mély és torz ismétlődő dallamot hallhatunk folyamatosan. A néhány helybéli “eltanácsolása” után egy olyan termet kell találnunk (Chamber of Song), ahol 3 álló és 3 függő cseppkő látható egy kupacban. A függő cseppkövekből gőz tör ki a dallam ritmusára. Feladatunk, hogy a dallamot leutánozzuk az álló cseppkövekkel. Ha sikerült, a dallam megváltozik. Az újabb dallamot is játsszuk le az álló cseppkövekkel, majd vissza a Kőhöz.

Sun Stone:
A Kőtől NY-ra haladjunk, át a folyón, be a Halls of Pneumbra barlangba. A helyi etnikumon átküzdve magunkat, nyomjuk le a rendkívül ronda Lightkeeper Grahl-t, akitől szedjük is el a lángoló szemet (Flaming Eye). A mögötte lévő jégfalat kellene megolvasztanunk, hogy kiszabaduljon mögüle a Nap. Még jó, hogy van nálunk egy lángoló szem… Kőhöz vissza.

Tree Stone:
A Kőtől K-re 5-6 Spriggan gyűrűjében egy Rickling dekkol. Bizony, a Spriggan-eket 3-szor kell megölni, ezt a küldetést sem adják ingyen. A Ricklingnél található magokat vessük el a Kőtől ÉNY-ra, majd vissza a Kőhöz.

Water Stone:
NY-ra írja az irányt, de kivételesen ne higyjünk neki, és induljunk ÉNY-ra, egy kis szigetre. Kövessük a szigetről induló Swimmert (Black Horker), aki némi pancsolás után a Stahlman’s Gorge nevű víz alatti barlanghoz vezet el minket. Újabb kis pancsi és egy Skeleton Berserker után kaparintsuk meg a Waters of Life üvegcsét, majd vissza a Kőhöz.

Wind Stone:
A Jeges Tótól DK-re haladva keressük meg a Glenschul’s Tomb síremléket, és ott a Greedy Man’s Bag nevezetű hatalmas zsákból szabadítsuk ki a szelet, majd Kőhöz vissza.

Heart-Fanghoz visszatérve jutalmunk a Mace of Aevar Stoneringer, és egy újabb küldetés.

 

 

Prove your wisdom - Investigate a Crime (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Rigmor Half-Hand felperes azzal vádolja Edgar Ice-Mane alperest, hogy bőröket lopott a kunyhójából. Az emberekkel beszélgetve megtudhatjuk, hogy véleményük szerint kizárt, hogy Ice-Mane lopott volna. Sámán szerint beszéljünk a nejével (Risi Ice-Mane). Az asszony szerint Rigmor szándékosan akarja leépíteni Edgart, mert őt akarja megszerezni. A párnája alatt meg is találjuk Rigmor szerelmes levelét, erről beszéljünk vele, majd Rigmorral, aki beismeri, hogy ő szervezte az egészet. Micsoda szerelmi háromszög :)

Heart-Fanghoz visszatérve választhatunk, hogy Rigmor büntetése farkasok általi halál vagy száműzetés legyen.

Jutalom: Helm of the Wolf’s Heart

 

 

Prove your stregth - Draugr Lord (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Heart-Fang a Lake Fjaldinghoz küld, ott Wind-Eye adja az utasításokat.

A tó alatt lakó Aesliip nevű Draugr Lordot kell legyakni, mert Heart-Fang szerint ő okozza a lángot a tó jegén. Wind-Eye ebben kételkedik, szerinte inkább a Bloodmoon Prophecies jele.

Ússzunk le a Caves of Fjaldingba. Itt néhány, csontfarkast sétáltató draugr lemészárlása után eljuthatunk Aesliiphez, akit NE gyilkoljunk le messziről! Ha nem tesszük, érdekes dolgokat tudhatunk meg tőle: valaha Skaal volt, aki nagyon elmélyült a fekete mágiában, ezért kitagadták. A barlangba költözve tudta meg, hogy néhány Frost Daedra ki akarja irtani az embereket a szigetről, ezért mágikus falat hozott létre, mely visszatartja a Daedrákat, de már öreg, és nem bírja sokáig visszatartani őket, ezért kéri segítségünket. Nosza, kerekedjünk fel, és újdonsült barátunk oldalán gyilkoljuk le azt a 6-7 Dire Frost Atronach-ot. Rövid barátság volt: a mészárlás végeztével Aesliip azonnal végelgyengül.

A sámán nagyon örül, és mostantól Skaalnak tekint minket.

A faluba visszaérve azt mondják, Heart-Fang látni akar. Beszéljünk vele, majd amikor kijövünk tőle, segítsünk lezúzni a vérfarkasokat, akik megtámadták a falut. Ha sikerült, az egyik őr szerint egy vérfarkas bement Heart-Fanghoz, nosza, menjünk vissza. Bent egy halott őr, két vérfarkas fogad, Heart-Fang sehol… A 100% disease immunity ellenére valamelyik meg is fertőzött, de a visszatérő sámántól megtudhatjuk, hogy ebben a szakaszban még cure common disease-zel gyógyítható.

A sámán Bloodskaal-nak kinevez minket (=Skaalok vértestvére), és megkapjuk Rigmor megüresedett házát.

 

 

Totem of Claw and Fang (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Sámán megkér, hogy fent nevezett ereklyét szerezzük vissza a falutól DK-re eső Tombs of Skaalra-ból, mert ez fog kelleni a Ristaag nevű szertartáshoz.

 

 

Ristaag – please the All-Maker (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Ha megvan az ereklye, jöhet a szertartás. Éjszakai órákban találkozzunk Rolf Long-Tooth nevű vadásszal a Tó nyugati partvidékén. Kövessük az ő utasításait, és a másik két vadásszal együtt vadásszunk a szertartás keretében megidézett Spirit Bear-re. Sajnos két vadász elhullik, de a Spirit Bear szívét vigyük vissza a sámánnak.

 

 

Castle Karstaag (írta: Zöld Ász - 2004. május)

Egy újabb furcsa jelnek kell utánajárni, nevezetesen, hogy mitől hullottak el a horkerek az északi partokon. Gyanús lehet a Castle Karstaagban élő Karstaag nevű jégóriás, és a szolgálatában álló Ricklingek. A kastélyba csak az északi, víz alatti bejárat felől tudunk bejutni. Itt találkozhatunk (NE öljük meg messziről!) a Krish nevű Ricklinggel, aki vállalja, hogy bevisz a kastélyba, ha segítünk neki eltakarítani a Grahlokat, akik ellenük fordultak. Tehát akkor megint egy kis páros harc következik, szám szerint 8 Deadly Grahlt kell kinyírni Krish-sel az oldalunkon. Legyen nálunk valami Heal Companion jellegű varázslat, mert Krish-nek életben kell maradnia!

A trónterembe érve a Dulk nevű másik szimpatikus fiatalembertől megtudhatjuk, hogy:

- nem ők a felelősek a horkerek legyilkolásáért
- Karstaag mestert a napokban elrabolták nagy, gonosz farkasok

Menjünk vissza a sámánhoz, aki még nagyobb letargiába esik, hogy bizony, mindez a Bloodmoon jele, és a java még hátravan. Jutalmunk: Stahlrim Longsword of Flame.

Ekkor elmeséli, hogy sajnos összeállt a kép, minden a megjósolt Bloodmoon Prophecies (Vérhold Próféciák) beteljesülését igazolja: Fire From the Eye of Glass (ez a tűz a tavon) és Tide of Woe (horkerek halála). Már csak az utolsó jel van hátra, hogy a hold vörösbe váltson, és akkor a jóslatok beteljesülnek, vérfarkasai élén elérkezik a Vadász (Hunter), és megkezdi halálos játékát (Hunter’s Game). Hogy mit fog tenni a Vadász, nem tudni (Hunter’s plan), mindenesetre kiderül, hogy az ő eljövetele egy ciklikusan ismétlődő borzalom, melynek során mindig mást választ ki, akivel halálos játékot űz: van, hogy egyetlen embert öl meg, van, hogy egy egész falut kiirt.

 



Megosztás

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.