oldal: 4 / 4

 

 

MORTRAG GLACIER

The Hunt (írta: Zöld Ász - 2004. május)

A játszma a legközelebbi alvással kezdődik meg, előtte tehát tankoljunk be Restore Magicka, Restore Health, lélekkövek a varázscuccokat tölteni stb. cumókkal, kinek mi a stílusa, ugyanis ami most jön, az nem olyan majd-csak-lekaszabolok-mindenkit-valahogy, legalábbis nem a legkönnyebb fajtából.

Legközelebbi alvásnál tehát álmunkból felriadva 1-2 vérfarkast láthatunk magunk körül, majd egy filmszakadás után a Mortrag Glacier mélyén találjuk magunkat, előttünk személyesen a Hircine, the Hunter néven ismert időmilliomos, szadista daedra lord. A rövid bemutatkozás keretében legújabb pajtásunk kifejti, hogy érdemesnek talált minket arra, hogy részt vegyünk játékában (the Hunt) a másik hárommal, Carius-szal, Heart-Fanggal és Karstaaggal együtt (nocsak, három rejtély oldódik meg egy csapásra!). Persze Hircine a régi Divide et Impera (Oszd meg és uralkodj) módszerrel élve közli, hogy csak egyikünk győzhet, a többire halál vár. (Elmarad a multiplayer Karstaag-ékkal :))

Outer Ring
Az első helyszínre belépve Carius-szal találkozunk, aki felajánlja, hogy nyomuljunk együtt, mivel ő régóta itt dekkol már, és elég fáradt. Ha megtagadjuk, meg kell vele küzdeni, ha nem, együtt harcolunk majd. Én vele tartottam, elég jó harcos.

Ezen a helyszínen (és a következőn is) Hircine háziállatkáival, a vérfarkasokkal kell csatáznunk (Hircine’s Hound), akik elég combos jószágok, hármas-négyes adagokban már komoly hátráltató tényezőt képeznek. Feladatunk egy ládában a Glowing Key kulcsot meglelni, és eljutni a labirintus közepén lévő kapuhoz. Itt Carius elbúcsúzik, mondván, majd fedez minket, mi pedig lépjünk be a kapun.

Inner Ring
Itt Heart-Fang állít minket hasonló választás elé, mint az imént Carius. Ővele ha megküzdünk, kiderül, hogy szerinte ezt a versenyt neki találták ki, csak ő nyerhet, hiszen már több emberöltő óta erre vár. Vérfarkassá változik, így kell megölnünk. Ha együtt harcolunk, csak az üres (!) ládáig jutunk, ahol lejátszódik ugyanaz, mintha megtagadtuk volna a társulást. A kulcs persze nála van, és nála van még a Hircine’s Ring, melynek használatával vérfarkassá változhatunk. Lépjünk be a kapun a következő helyszínre.

Huntsman’s Hall
Hatalmas csarnok, közepén már messziről is látható nagydarab világoskék szőrös egyén bámészkodik (ugye kitaláltuk, ki az?). Karstaag nem egy diplomatikus alkat, megkímél minket a választás lehetőségétől, és a döntés terhétől. Miután lezúztuk, haladjunk tovább a csarnok vége felé.

Pont mielőtt le tudnánk lécelni, a már ismert Almalexia-trükkel megjelenik Hircine cimboránk, aki kifejti, hogy ugyan Karstaag kollegát várta befutónak, de így sem rossz.

 

Mielőtt egymásnak eshetnénk végre, választanunk kell, szerintünk mi egy vadász legnagyobb erénye:  Strength (erő), Speed (gyorsaság) vagy Guile (ármány) , Hircine ennek függvényében alakul át.

Strength választása esetén a Hircine’s Aspect of Stregth-tel kell megküzdenünk, mely egy szarvastrófeával ékesített medve – nem sokat mozog, de jó nagyokat üt. Győzelem esetén jutalmunk a Hunter’s Amulet of Stregth (Strength és Attack növelése).

A Hircine’s Aspect of Speed egy szarvas, mely kisebbeket csap, de elég gyorsan mozog. Jutalom: Hunter’s Amulet of Speed (Speed, Athletics és Acrobatics).

A Hircine’s Aspect of Guile kb. az eddig ismert alakjával egyenlő, ekkor egy eléggé megpöckölt lándzsával támad nekünk. Nem értem, miért, de nálam elkezdett futkározni, mint a mérgezett egér, 2-3 ütésváltás után elszaladt, olyan messzire, hogy nyilazni is alig tudtam rá, majd visszarohant, egy kis csihi-puhi, és ismét elszaladás. Jutalmunk a Spear of the Hunter (paralyze, burden és poison varázslatokkal).

Ha Hircine-nek vége, menjünk át az utolsó kapun. Ekkor a Mortrag Glacier összeomlik, ám eközben – csak hogy nehogy már nyugodtan aludjunk – stílszerűen megjelenik Hircine arca, és befenyít, hogy azért visszatér ő még a legközelebbi vadászatra.

Már csak annyi van hátra, hogy visszamenjünk az erődbe, meghallgatni, hogyan örül mindenki a kapitány visszatérésének. Carius-nak ugyanis a Mortrag Glacier összeomlásakor sikerült távoznia.



Megosztás

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.