Újabb vegyes témájú kérdezz-felelek érkezett, szám szerint a kilencedik. Az előzőekhez képest ez most aránylag rövidre sikerült, de a válaszok között akadnak azért érdekességek még azok számára is, akik folyamatosan követik a The Elder Scrolls Online híreit. Gondolok itt arra, hogy a Skill Morph-ról kiderül, a korábbiakkal ellentétben csak egyszer lehet majd erősíteni a skilleket/képességeket, vagy, hogy a Hadjáratok állandóak lesznek, nem lesznek visszaállítva az egyes Erődök, Kastélyok, Támaszpontok, Ősi Tekercsek és egyéb stratégiai objektumok csak azért, mert véget ért a Hadjárat. Kérdések és válaszok a lapozás után!

Hogy akarjátok fenntartani a Szövetségek Háborújához tartozó Hadjáratok (Campaigns) állandóságát? Örökké fog tartani egy-egy Hadjárat, vagy folyamatosan változik, és időről-időre cserélődnek az ellenfelek?

Jelenleg egy-egy Hadjárat 3 hónapig tart, vagyis szinte biztos, hogy egy idő után ismerős arcokkal fogsz találkozni a csatamezőn. Se a Hadjárat, se a résztvevők nem fognak változni, és te sem keringsz majd a többi Hadjárat között, kivéve ha ezt akarod. Amennyiben úgy döntesz, amíg világ a világ, maradhatsz ugyanabban a Hadjáratban, ahova először kerültél. A három havonta érkező reset esetén csak a ranglista (Leaderboard) és a pontszámok (Score) nullázódnak. Az elfoglalható Erődök, Kastélyok, az Ősi Tekercsek birtoklása, a Császár személye, ez mind megmarad, nem lesz visszaállítva mindez „szerdán” csak azért, mert „kedden” véget ért a Hadjárat. Ezzel is biztosítva lesz az állandóság.

Engeditek, hogy egy-egy skillt többször is lehessen változtatni (Morph), hogy ezzel is változatosabb karakterek buildek jöjjenek létre?
(Megjegyzés: a skillek úgy működnek, mint a korábbi TES játékokban, vagyis minél többet használjuk, annál profibbak leszünk az adott skillből. A használat során 1-től 100-ig terjedő skálán nő az adott Skill vagy Ability hatékonysága, majd ha eljutunk 100-ig, akkor lesz lehetőség a skillen változtatni, egyelőre két variáció közül választva. Amikor ez megvan, a megváltozott képességet újra fel kell tornázni 1-ről kell 100-ra)

Jelenleg csak egyszer lehet változtatni a skilleken.

Tetszik az ötlet, hogy a hátasaink (Mounts/Horse) képességeit tréninggel és etetéssel testre szabhatjuk. Van hasonló tervezve mondjuk a legjobb tárgyak esetében is, amelyek mondjuk a lovakhoz hasonlóan szintet lépnének és fejlődnének?

Jelenleg nincs. A játék egyik fontos eleme a jelenleginél is jobb felszerelés keresése, az erősebb tárgyak utáni vadászat. Ha egy tárgy folyamatosan tudna fejlődni, akkor az alapjaiban tenné okafogyottá a jobb tárgyak iránti sóvárgást, hiszen ugyanazt a tárgyat használnád egész játékidő alatt. A meglepetés ereje - legyen az egy tárgy vagy jutalom – fontos szempont egy játék esetében. Mivel a karakter fejlődése nagyjából előre tudható és kiismerhető (lévén a legtöbb skillt már első szinten elolvashatjuk, átnézhetjük és akár meg is tervezhetjük a következő 49 szintre), ezért a meglepetést leginkább a talált vagy kapott tárgyaknál tudjuk biztosítani.

Amikor egy játékos vámpír vagy vérfarkas lesz, akkor lesz lehetőség ebből kigyógyulni, és a másik „kórság” által megfertőződni? Vagy, a döntés végleges? (Röviden: lehet e a vámpírból gyógyulás után még vérfarkas, és fordítva? Vagy csak ez, csak az, és nincs több lehetőség a későbbiekben változtatni?)

Ezt csak Jone és Jode tudhatja.

A könyvek teljesen véletlenszerű helyeken fognak megjelenni, vagy mindig ugyanott?

Van a véletlennek is szerepe abban, hogy hol jelennek meg.

A Veteran Pont rendszer által elérhető dolgokkal kapcsolatban. Ezek amolyan „legjobb felszerelések” lesznek, vagy inkább csak kozmetikai jellegű tárgyak, esetleg új címek (Title) vagy achievement jutalmak?

Jelenleg úgy gondoljuk, hogy inkább „nagyon baró” kozmetikai dolgok lesznek, de ez még bőven változhat, jelenleg is a rendszer kialakításán dolgozunk. Például, képzeld el, hogy a páncélod úgy néz ki, mint egy Golden Saint páncélja, de a statjai és jellemzői ugyanazok, mint azé a felszerelésé, amelyet korábban találtál!
(Azért remélhetőleg többet is nyújt a VP rendszer, mint pár „cool” skin…)

Volt szó róla, hogy azon játékosok, akik nem léptek be a Guildekbe, azok is elérhetik egy-egy Guild kínálatát. Ezeknek a Guildeknek, akik publikussá akarják tenni a kínálatot, fel kell majd állítani valami kis standot vagy kioszkot a világ egy részében? Vagy, simán csak annyi lesz, hogy a Guild interfészen beikszelik a „public” lehetőséget, majd mindenki másnál megjelenik a kínálat és már vásárorhatunk is a”Public Guild Store” menüpont alatt?

Azok a játékos Guildek, akik elfoglalnak Cyrodiilban egy-egy Erődöt, Kastélyt, stb., nyithatnak ott helyben egy boltot. Az adott Szövetséghez tartozó játékosok pedig elmehetnek az adott „ojjektumba”, és ott vásárolhatnak tőlük. (Erről bővebben lásd az előző Nick Konkle interjút)

Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.