oldal: 13 / 17

Veterán Group Dungeon-ök


A Veterán dungeon-ok már nem annyira könnyűek, mint normál társaik, még akkor sem, ha maximum szinten próbáljuk végigtolni őket. Odafigyelést, taktikát és csapatmunkát igényelnek. Természetesen a veterán dungeon-ok új sztorival rendelkeznek, valamint achievement és skill pont is jár a tárgyi és xp jutalmakon kívül.

Skálázódó dungeonok és tartalmak:
Az intanceok/dungeonok a csapat vezetőjének (party leader) szintjéhez fognak skálázódni. Pár apróság ezzel kapcsolatban:

  • A veterán dungeonok erősségei CSP10 és CSP160 között mozoghatnak. 50 alatti játékosok számára a veterán dungeonok nem lesznek elérhetőek.
  • A tartalom szintje az első belépéskor kerül meghatározásra a vezető szintjéhez igazodva. Ha menet közben változik a vezető személye, vagy esetleg kilép az illető, a dungeon és a tartalom szintje nem fog megváltozni. Ahhoz el kell hagyni a helyet és újra kell generáltatni az egészet egy új partyval.
  • A talált kincsek szintje vagy a mobok szintjéhez, vagy a karakter szintjéhez fog igazodni.

 

Banished Cells Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

Keeper Areldur boss:
Nem túl izgalmas boss, igazából csak arra kell figyelni, hogy az elején le kell aoe-val szedni az adjait, majd a boss csillag alakú tűz aoe-t küld ki, amit kerülj el.

Maw of the infernal boss:
A tanknak a terem fala mellett kell haladnia, ahogy a boss a tüzet rakja alá, így a terem középső része tiszta marad a többiek számára.

Keeper Vornail boss:
Ha ki tudjátok dodge-olni a az aoe köreit és van elég aoe dps, akkor nem nehéz. A boss nem túl erős, aoe karikákat dobál a földre, majd elteleportál az egyikbe, ilyenkor lejön 4-6 add, amiket gyorsan le kell ölni, mert visszatér a boss. Ezt ismétli, ameddig el nem halálozik. Rohangálós meló.

Keeper Imiril boss:
Két boss áll egymás mellett. Elvileg van egy nagy területi sebzés, amit ki kell kerülni, meg vannak addok, ezen kívül időnként pajzs is kerül egyikre másikra, ilyenkor át kell fáradni ahhoz, amelyiken nincs és azt ütni, nem egy atomfizika. Mivel elég gyorsan megöltük mind a kettőt, így sokat nem tudtak művelni. (Lopakodva a fal mellett lehet skippelni is)

High Kinlord Rilis főboss:
Na ez már nem volt annyira egyszerű, de ha megvan a képlet, nem is bonyolult. Az aoe-ket alátok fogja rakni, így rohangálni kell, dodge-olni, aztán jön egy add, meg pár buborék (ez feltölti hp-val hamar le kell nyomni), amit a többiek kivégeznek, majd jön levegőbe buborékba utazás, ami nem túl gáz, ha van elég hp. Ezen kívül teleportálgat, ha jól emlékszem ezzel kezd mindig, vagyis a sorrend, elteleportál>kék aoe a célpont alá>add+bubik>reptetés>teleport...

  1. Teleport
  2. Kék lángú területi, amelyet a célpont alá tesz egyiket a másik után, ki kell ugrálni, szaladni
  3. Add + buborék (buborék tölti hp-val, sokat, mindenképp le kell nyomi)
  4. Reptetés, lehet megakadályozható, vagy kikerülhető, minket nem érintett meg nagyon, max azért mert kiesett egy ember

Összevágott videó a bossokról:

 


Fungal Grotto
Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

Mephala’s Fang boss:
Nem túl nehéz pók boss. 4 dologra kell figyelni.

  1. Mérgező területi sebzést pakolgat a talajra, amit kerülgetni kell
  2. Mérgező köpés, amelyet kb egy 50 fokos szögben maga elé tolja, bátran ki lehet kerülni
  3. Két add, amit le kell csapni
  4. Ha valaki meghal, akkor eszik a hullájából és ezzel töltődik a HP-ja, megszakítható

Gamyne Bandu boss:
A dungeon legnehezebb boss-ja. Ha elkapjátok a fonalat, akkor egész jól teljesíthető. 3 dolgot pörget egymás után. Néha egy bug miatt, a 2. és 3. egyszerre is megtörténhet, ilyenkor igyekezni kell lefogni az addokat, ameddig a többiek kiszabadítják a társukat. A tank próbálja magán tartani a boss-t, mert az ütései kemények, blokkolni érdemes.

  1. Sugár, amely két játékosra kerül, ilyenkor el kell távolodni egymástól, hogy lekerüljön
  2. Leláncolás: 4 árnyék leláncol egy játékost, akit ki kell szabadítani, ilyenkor csak egy árnyékot kell leütni, a többi eltűnik
  3. 4 add, ezeket le kell dps-elni, érdemes lefogni őket és területivel lenyomni őket

Ciirenas the Shepherd boss:
3 pók meg egy boss. Jelentéktelenek, össze kell húzni őket, területi, ameddig a pókok élnek, aztán block, cc, dps ameddig el nem pihen.

Spawn of Mephala boss:
Közepes nehézségű boss 3 úrimurival.

  1. Portal: A barland szája mögött van valami izébizé, ami időnként beszippantja a hozzá legközelebb álló játékost és átrakja a barlangba, ahol 5-6 kicsi sima pók található, ilyenkor nincs más teendő, mint megölni a kis pókokat, aztán beugrani a portálba, ami visszarak a boss-hoz és a társaidhoz
  2. Sugár és területi: Érdemes elkerülni a sugarat, mert megáll aztán egy szép területi sebzést leoszt, megoldás a futkosás, kitérés
  3. Területi: A boss időnként maga alá tesz egy növekvő területi sebzést, amiből érdemes kiszaladni, mert jól sebez

Reggr Dark-Dawn boss:
Elég erős boss, de a tulajdonságai közül csak a mana és hp szívás igazán veszélyes. A terem két oldalán vannak add-ok, elvileg ölhetőek a boss előtt úgy hogy nem támad, mi simán lementünk a boss-hoz és nem rohangáltunk el, szemből ütöttük, így csak egy jött ránk.

  1. Körkörös ütés: Maga körül területi sebzés, simán kikerülhető
  2. Mapa és hp szívás, ilyenkor érdemes mana potion-t betolni és kihealelni a csapatot

Vila Theran boss:
Főboss, kis odafigyeléssel nem para. Ha elkezdi a területi sebzését letenni, akkor érdemes távolsági fegyverre váltani és áthátrálni a terem másik végébe, összegyűlni kupacba, területi armor növelőt letenni, mert érkezni fog az életerő szívás, amit ki kell healelni. Ha megvolt rátok teleportál a boss, amit lehet ütni, majd a területi jön ismét, és így tovább, és így tovább addig, ameddig meg nem hal.

  1. Növekvő fekete területi sebzés, amelyből 3 darab jön egyszerre, nagyot sebez és lefog
  2. Életerő szívás mindenkitől

Összevágott videó a bossokról:

 


Spindleclutch Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

Mad Mortine boss:
Könnyű boss, amelynek van 7 addja, cc-vel és területi sebzésekkel könnyen kezelhető a helyzet.

Blood Spawn boss:
A boss ölhető és nem is nehéz, ha két perc alatt le tudjátok dps-elni, ha nem, akkor megöl mindenkit, ha a csapat dps-ben kevés hozzá, lehet skippelni, szaladjatok át a termen.

  1. Területi aoe, amit maga alá tesz 20 másodpercenként és 3x sebez egyre nagyobbakat
  2. Lepottyanó sziklák, érdemes a bosshoz közel állni, illetve a terem olyan részén, amit nem fog beborítani szikla
  3. Düh, amely 2 perc után lép életbe, kivédhetetlen, hacsak nincs a boss már 10% hp alatt, addig üti a földet, ameddig mindenki meg nem hal

Praxin Douare boss:
Remek kis boss harc, amely mellé társul 4 hullámban pár add is. A terem közepén érdemes állnia a csapatnak, majd ha jönnek az addok, akkor leaoézni mindet. Ha a hullámok lementek, utána már jöhet a boss.

  1. Wave 1: 15 Spider Swarm
  2. Wave 2: 6 Spider Swarm add és egy Swarm Mother Nightmare
  3. Wave 3: 2 csomag ember add, gyógyítóval, vele kezdjétek
  4. Wave 4: Whisperer Nightmare, Healer és Evoker

Boss képességei:

  1. Frontal attack: 3 sugár, amelyet érdemes elkerülni
  2. Circle: A csapat egyik tagja kap egy kört, amit követni kell, különben meghalsz és a többiekre se húzd rá, mert aki megérinti az is meghal
  3. Stamina/Magicka drain: Csak hogy fincsibb legyen a harc

Flesh Atronach Trio bossok:
Nem túl erősek, csak vigyázni kell az ütéseikkel.

Urvan Veleth boss:
Kevés HP-s boss, 4 add-al, amelyeket le kell aoe-zni. A boss időnként eltűnik, a területit kerülgetni kell, ameddig újra meg nem jelenik.

Vorenor Winterbourne főboss:
Elvileg nem túl erős boss.

  1. Vörös területi, ki kell kerülni
  2. Mindenkit sebző skill, védhetetlen, blokkolni sem lehet, ki kell healelni
  3. Siphon: A kereszten lévő NPC-kből szív életet, amely megakadályozható ha megöljük az NPC-t, mert később, már minden NPC-ből szívni fogja

Összevágott videó a bossokról:


 


Wayrest Sewers Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

Malubeth the Scourger boss:
Nem túl erős boss, csak jól kell helyezkedni (ne menjünk az altar közelébe, mert ha a boss oda is tesz aoe-t, akkor nem tudjuk kiszabadítani a lefogott társunkat), nem kell a területi sebzésekben állni és oda kell figyelni, hogy ha boss leköt egy embert, akkor ne késlekedjünk kiszabadítani. Ha tudtok helyezkedjetek úgy, hogy ha az oltárt használni kell, akkor ne a terem túlsó végéből kelljen odarohanni.

  1. Auto-Attack: Kék lángot küld az áldozat felé, érdemes blokkolni, nem annyira veszélyes
  2. Circles: Két aoe kört tesz a földre véletlenszerűen
  3. Lift: Lefog egy embert, akit az oltárt használva tudunk kiszabadítani

Uulgarg the Risen boss:
Nem túl bonyolult boss, kis ügyességet kíván. A tank tudja blokkolni az ütését, a Fear-ből meg próbáljatok minél hamarabb kijönni a megszakítással.

  1. Fear & Fire trail: Ha Fear-el a boss,, ha lehet, egyébként meg kerülgetni kell a tüzet
  2. Melee Swing: Maga körül suhintgat, állj ki belőle

Skull Reaper boss:
Nem kötelező megölni, mivel egy külön teremben van.

  1. Healing adds: Minél előbb meg kell ölni őket, mert gyógyítják a boss-t
  2. Frontal Cone: A tank blokkolja, mert szép nagyon üt, one shot is lehet, ha nem teszi

Garron the Returned boss:
Ehhez a boss-hoz kell majd egy jó kis dps, meg sok gyógyítás sem fog ártani. A Fighter Guild skillek (Circle of Protection, Silver Bolts) alkalmazása itt nem árt. Az addokat hamar verjük le.

  1. AOE Circles: Random dobál pár területi kört a földre, nézzetek a lábatok elé
  2. Ghost (Escaped Soul) adds: Minél hamarabb végezni kell az addokkal
  3. Beam attack: Mielőtt a boss elkezdi a terem közepére teleportál, a játékosok álljanak a healer mellé, protect mehet a földre plusz védelemnek és heal heal heal

The Lost One boss:
Nem egy bonyolult boss, egy speciális képessége van, ami csökkenti a játékosok max hp-ját, ha blokkoltok nem lesz gond az ütéseivel.

  1. Wave: Szembe tol egy hullámot, ami csökkenti a max HP-t, aztán üt, ha nem blokkoltok one shot is lehet

Veraine & Allene Pellingare főboss-ok:
Nem túl nehéz endboss. A támadást blokkolni kell, vagy elállni előle.Ha 10-15% esik a hp-je, 20 mp-re kap egy pajzsot. Ha jönnek az addok, mehet az aoe.

  1. Cone/Circle attack from Veraine: a tank blokkolja, a többiek álljanak el
  2. Even DPS: A két dps karakter szemeljen ki egy boss-t és üssék, ha pajzsot kap, irány a másik
  3. Bats add: 5-6 jön le, amely területi sebzéssel könnyen kezelhető

Összevágott videó a bossokról:

 


 

Elden Hollow Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

1.boss: Dark Root (130.000HP):

Nem egy megerőltető boss, mivel a melee ütésein kívül időnként lehoz pár addot. A már 20% körül van a HP-ja, akkor kicsit beleerősít, de pár hatékony ulti skillel hamar leölhető.

  1. Frontal attack: védhető
  2. Addok: párban érkeznek bogárszerű akármik

2. boss: Azara the Fightener: (39.000HP):

Egy repkedő csúnyaság. Tank tartsa magán, mert a nagy ütése elég veszélyes. A többiek meg szedjék le az addokat, és a teremben megjelenő Shadow Tendril-eket, Dremorákat. Sajnos azt nem tudom miért kell megölni, de a dps-ek koncentráljanak rájuk, ha megjelennek. Talán életerőt szívnak, ha a skillből jól láttam.

  1. Frontal attack: blokkolással nem okoz gondot
  2. Addok: Trendil és Dremora

3.boss: Murklight: (132.000HP):

Itt sem kell jobban koncentrálni, mint eddig. A tanknak simán le kell vennie az ütéseit, ezen kívül 4 aoe kört tesz le, amibe ne trappoljatok bele, ha átvált a képernyő színtelenre és fehéren izzanak a földön található körök, akkor viszont csak abban álljatok. Ezt váltogatja, ennyi a mágia.

  1. Piros aoe: nem állunk benne
  2. Fehér aoe: benne kell állni

4.boss: The Shadow Guard (39.000HP):

Kevés HP-s boss, kezdetben 4 addal. A tank húzza be őket, a többiek meg szedjék le elsőnek az addokat. Utána jöhet a boss. Ha a tank blockol és magán tartja a boss-t, akkor ásítós.

  1. Aoe Banner
  2. Aoe tűz
  3. Dobál
  4. Körkörös ütés

5.főboss: Bogdan the Nightflame (154.000HP):

Na ez már nem olyan egyszerű móka, mert elég sok az aoe, meg a sebzés, amely könnyen káoszhoz vezethet. A tank tartsa magán a boss-t, mert egyébként halál, a többiek koncentráljanak a megjelenő szellemekre. Ha nagy tűfújásra készül a boss, akkor felemeli a fejét, fehéren izzani fog, ilyenkor nem árt valami pajzs, mert sokat sebez. Időnként toppant is egyet, az védhetetlen, ki kell healelni. Türelemjáték, mert sok a hp-ja. Igazából, ha a tank magán tudja tartani és a fal felé fordítva, akkor csak a tűzsebzésre kell figyelni, meg a véges staminára, manára.

  1. Frontal attack: tűzet dob, felemeli a fejét és fehéren izzik a szája, el kell ugrani
  2. Aoe sebzés: Dobbant egy nagyot, sebez mindenkit, védhetetlen
  3. Add: szellem amely talán fearel

 

Összevágott videó a bossokról:


 

 

Darkshade Caverns Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

The Fallen Foreman boss:
Ez egy Tűzmágus boss, amely nem túl bonyolult. A tank fogja a boss-t, területibe ne álljatok, az addokat intézzék el a dps-ek. Arra kell figyelni, hogy ha a boss elkezdi a tűzfújást körkörösen, abba ne állj bele, mert hamar halál lesz belőle.

  1. Circling fire: körkörös tűz, kerüld el

Transmuted Hive Lord boss:
A boss-nak van egy kellemesen magas hp-ja és ellenállása, meg van két add-ja, amelyeknek 30 ezer hp-ja van. Elég ha a boss-ra koncentráltok, a területi sebzésekre vigyázzatok. A tanknak fognia kell a boss-t és a két addot. A dps-ek csak a boss-t ölik. Amikor a boss elkezdi ütni a földet, akkor össze kell stack-elődni és sok-sok heal kell, valamint minél hamarabb leütni a boss pajzsát, mert ameddig rajta van ütni fogja a földet és a healernek sincs végtelen manája. Ezt kb 2-3 alkalommal fogja eljátszani, dps-től függően.

  1. AOE: el kell kerülni
  2. High HP, and res

Transmuted Alit boss:
Három alacsonyabb hp-val rendelkező boss. NEM SZABAB külön megölni őket, mert ha valamelyik életben van a 3 közül, feléled 20-30% Hp-val. Megoldás. A tank fog kettőt és rohangál vele, a dps-ek a harmadikat 10% hp-ig leütik, majd a tank magához húzza és egy full hp-sat vesznek át a dps-ek. Azt is 10%-ig leütik, majd ismét csere. Ha már mindhárom 10% körüli hp-n, akkor full dps aoe mindháromra egyszerre, hogy kb egyszerre patkoljanak el. A végére tartalékoljátok az ultikat és a manát, staminát.

Grobull the Transmuted boss:
Ez egy jellyfish boss, amelynek van pár érdekessége. A tank tartsa magán a boss-t, vigyázva, mert szeret magára tenni reflect pajzsot és kerülje a területi köreit is. Ha jönnek az addok, a dps-ek számolják fel őket gyorsan. Ha az addok meghaltak, a boss picit lepihen, ilyenkor lehet sorozni, mint a gép. A lényeg, hogy masszív aoe dps legyen, mert sok az add, valamint vigyázni kell, hogy ne maradj a boss aoe-jában. Ha lefog, ki tudsz törni. Lehetőség szerint a tank is tolja a masszív aoe dps-t.

  1. Teleport
  2. Summon Electric attack
  3. Adds jellyfish
  4. Reflective shield

Dwarven Spider, Sphere and Centurion boss:
Elméletileg ha szépen finomkodva próbálja csapat leölni, akkor elsőnek jönnek az addok, majd egy Centurion, aztán megint add, utána a Sphere, majd a maradék kettő. A dps nagyságától függ, mennyire torlódnak fel az addok és a nagyok. Több módszer is van a kiiktatásukra. Láttam már olyat, hogy berusholt a csapat a közepébe és szétaoezték az egész bandát. Nekünk ez nem jött, mert a Centurion egy ütése ilyen 2000hp, így a négy nagy és az addok egyszerre hamar leölték az aoe ellenére a csapatot. Szépen óvatosba lehet haladni, a lényeg, hogy a csapat aoe-zza hamar az addokat, majd koncentráljanak a nagyra, ha jön, ha van elég dps, nem gyűlnek össze. Nem egyszerű feladat. Jó mulatság. (Oldalt lopakodva skippelhető)

The Engine Guardian főboss:
A bossnak van egy támadó módja, amikor vörös a teste, ilyenkor tűzbombákat dobál, amiket el kell kerülni. Védekező módban zöld, ilyenkor lehet ütni, de vigyázni kell, mert ha jön a poison területi sebzés, akkor a terem közepén lévő 4 kart gyorsan meg kell húzni. Addok is jönnek időnként, csak hogy izgalmas legyen. Ez a három történet megy körbe-körbe. Mi általában távolról lőttük középről a boss-t, ha jött a poison, meghúztuk a karokat, az addokat lelövöldöztük, a boss meg körbe körbe rohangált, de középről szépen lehetett sebezni.

Összevágott videó a bossokról:

 


 

Crypt of Hearts Veterán

Teljes angol leírás itt >> Link

Első boss:
Nem annyira nehéz boss, odafigyeléssel csak bemelegítés. Kezdésnél a tank leveszi a boss-t, majd elhúzza a terem fala mellé. A többiek egyessével ledps-elik a két healert. Ha gyógyítják magukat, abba bele lehet szakítani őket. Ha megvan a két add, akkor lehet ütni a boss-t, a két újabb add megjelenéséig. A tanknak nincs nagy dolga, magán kell tartani a boss-t távolabb a többiektől. A nagy ütéseit blokkolni kell, az aoe-ből ki kell dodge-olni, ha buborék van, abból lazán kisétálni. Ha 20% alá esik a boss, onnan már full dps a boss-ra. A következő terem felé vezető folyosóra vigyázzatok, mert a boss harc alatt aki arra téved simán be tudja húzni az arra sétáló egyéb mobokat.

1. Addok: Mindig párossával jönnek, healerek, íjjászok, stb...
2. Koncentrált ütés: Karddal üt egy nagyot, blockolni kell, akkor nem üt ki
3. Buborék: Nem lehet benne mágiát alkalmazni
4. Aoe kör: Fagyasztás, dot-os

Spider Banshee boss:
Szervezést és odafigyelést igényel. A tank a terem közepén tartsa magán a bosst, a másik három játékos a boss mögött 3-4 méterre egymástól álljon. Ha jön a befonás, akkor közel vagytok egymáshoz, gyorsan ki tudjátok szabadítani a társatokat. Ha valaki alatt megjelenik a piros karika, az dogde a terem fala felé és rohanjon terem szélén addig, ameddig el nem múlik, aztán irány vissza középre. Addokat középen le kell aoe-zni. A lényeg, hogy mindenki tartsa magát pozícióban, a terem közepén, így aki alatt megjelenik a piros kör, az viszonylag kényelmesen el tudja húzni az aoe kört a terem fala mellé és ott szélen elrohangálhat körbe a fal mentén. A healer és a két dps tartson pár méter távolságot, mert ha jön az aoe kör, nem fogjátok tudni ki alá tette és elég 1-2 mp, hogy meghaljatok.

  1. Cobwebs: Egy random játékost befon, aki csak akkor tud kiszabadulni, ha valaki x-et nyom mellette
  2. Red Circle: Random játékos lába alatt jelenik meg, ha meglátod dodge, vagy fuss és távolodj el a társaidtól
  3. Addok: minél előbb levágni őket

Csonti boss:
Ha végeztetek a pókkal, eljuttok egy másik terembe, ahol egy ajtó mellett találtok két oszlopot. Egyszerre kell aktiválni mind a kettőt. Az ajtó kinyílik és egy csonti boss szalad ki, pár haverjával. Szerencsére a teremben is jön pár kicsi csonti add, meg a boss is tolja az addokat. Nincs mese, szépen össze kell húzni mindet a víz körül és szétaoézni őket.

The Bone boss:
Legyőzéséhez egy igazán jó healer szükséges. Igazán jó muri, lehet sokat rohangálni, meg anyázni. Ha ügyesen kerülgetitek a 150ezer aoe kört, nem lesz nehéz. A két kis boss-t húzza magára a tank, védekezzen, vagy tartson távolságot, mert valamelyik tud egy kellemes onehit ütést. A többiek válasszanak egyet és gyorsan dps-eljék le. Egyet elég leütni, utána eltűnik mind a kettő és jön a fő mókamester. 
A tank álljon a születőpontja mögé és fordítsa a boss-t az ajtó felé, a többiek 8-10 méter távolságból dps-eljék a boss-t. Addok jönnek a boss mellé, elsőnek két csonti, majd két varázsló, aztán megint csonti, és így tovább. Érdemes ilyenkor a tanknak magára húzni az addokat is, a többiek meg aoe-val semlegesítik őket. Ha kevésbé ügyes a tank, akkor a dps-ek tolják le őket minél hamarabb, aztán mehet újra a boss. Csak hogy ne legyen egyszerű, az addok után jönnek az aoe tűzkarikák, amelyek folyamatosan alattatok jelennek meg, így folyamatosan rohangálni kell, kb 4 után marad abba, később kisebb karikába villám is van, csak hogy super mario jellegű legyen a játék. A tank legfontosabb feladata, hogy magán tartsa a boss-t és az addokat is, ha tudja. Ha a boss lement 25% körülire, onnan full dps a boss-ra és ultik minden mennyiségben, mert elszabadul a pokol aoe szinten. Éljétek túl.

  1. Lightning aoe: villám jellegű területi sebzések random játékosra
  2. Fire Storm aoe: ez is egy területi sebzés, amely elég nagy sugarú, a sebzés halálos
  3. Melee circle: nem blokkolható, ki kell kerülni
  4. Addok: két csonti, két varázsló

Boss 3:
Nem túl erős 50 ezer hp-s boss. 3 mp-re lefog játékosokat és vörös köröket tesz alád, mikkel nem szabad fedni a többit, mert megöl. Ez így könnyűnek hangzik nem? Ha ügyes a parti akkor nem is nehéz. Ha letoltátok a teremben található 50 ezer mobot, akkor szemben a terem végén egy kör közepén áll a kis butus boss. Nem fog mozogni, különösebben semmi extra dolga nincs, max egy-egy pici tűz aoe karika, meg pár tűzsebzés. Ezzel nem is kell foglalkozni. A lényeg, hogy rohanjatok be hozzá a kör négy oldalán helyezkedjetek el és full dps mehet a bossra. Egyszerre fel fogja emelni a társaságot, ilyenkor egy aoe kerül alád és arra kell figyelni, hogy amikor leesel, akkor mindenki olyan helyre érkezzen ahol nincs mögötte aoe, mert az instan halál. Vagyis 4 irányban álltok körben, ha felemel, akkor a kamerát a hátad mögé fordítod, megnézed hova tudsz dodge-olni, hol nincs aoe, aztán ha elengedett oda dodge-olsz, vagy mész, futsz akármi. A lényeg, hogy mindenki a saját háta irányába a terem fala felé igyekezzen, mert ha egymás aoe körét keresztezitek az is halál. Ha túl vagytok az első sokkon, akkor lehet ismét ütni a boss-t. Ha véletlenül meghal valaki, élesszétek a többieket, nyilván az, akit éppen nem lő a boss, van idő a keltésre, ha nem is sok. Ha ütitek a boss-t, nyilván mindenki megint a 4 irányban áll, nem össze-vissza egymás hegyén hátán.

The Staff Phrase and the Sword Phrase főboss:
Jó mulatság ez is, kell egy kis koncentráció, odafigyelés és gyorsaság. A teremben aktiváljátok a kardot, ilyenkor az egyik platformon megjelenik a boss. A tank húzza magára, a többiek a bossal szemben a terem közepén egymástól 4-5 méter távolságra álljanak. A boss a következő 4 dolgot tolja egymás után: koponya > aoe körök > teleport platformra addokat idézve > teleport random játékosra és maga alá aoe > koponya > aoe körök > teleport platformra addok idézése > stb. A csapat vezetője folyamatosan mondja mi éppen a következő lépés. A koponya blockolható, az aoe körökhöz kell egy kis rutin. Alád teszi, 2 méter jobbra, megáll, megjelenik, 2 méter vissza. Akik a terem közepén állnak, azok közül a két szélső a terem széle felé induljon, hogy a középsőre ne húzza rá az aoe-t. Ha a boss a platformra teleportál, mindenki rohan a platform felé és aoe hegyek oda, majd erősen koncentráljatok az addokra, mert ha túlélik és jön a következő boss móka, akkor káosz alakul ki és halál lesz belőle. Ha sikerült a boss-t 30% körülire nyomni, akkor a boss a kardhoz megy, álljatok a körben. Ott le fog fogni mindenkit, majd egy random játékost megragad és kivégzi. A többiek full dps a bossra, le kell ütni a pajzsát. Nekünk nem sikerült se kihealelni se megszakítani a kivégzést. Egyszerűbb volt felkelteni az áldozatot. Érdemes sokat védekezni, mert a boss rush halálos és az ütése is. Csak ennyi.
/Lehet érdemes a tanknak nem tankolni a boss-t, max ha már 30% alatt van, mert elég ramaty tankolni a sok teleportálás miatt. A tank próbálja meg közelről sebezni a boss-t, ha elugrik távolsági fegyverre váltson át, de az addokra koncentráljon a tank is, ha fent vannak. Az addok gyors leütése, és a boss maga alá rakott növekvő aoe-ból kiugrás a legfontosabb, ha ezek nem mennek, akkor szenvedés és halál jár érte. Jó szórakozást. :))/


The Staff Phrase:

  1. Skull: random játékosra repül rá, akit kiüt és nagyot sebez, nehéz elkerülni
  2. Circle aoe: alattad megjelenő aoe, ami lassít és sebez
  3. Teleport + aoe: Odateleportál egy játékoshoz, boss alatt növekvő aoe ami nagyot sebez és kiüt
  4. Teleport to platform: Valamelyik mágikus platformra teleportál és mini bossokat hív le, amelyeket hamar meg kell ölni

The Sword Phrase:
Amikor a boss 30% körül jár, kardra vált. Mikor vörösen izzik a 3 platform, ne álljatok rajta. Ha megüt karddal egy játékost, a healer koncentráljon az áldozatra, a többiek pedig próbálják a boss pajzsát leverni.

  1. Aoe ütés: Mindenkit irányítás alá von kardot vesz elő és egy random játékos kivégez
  2. Rush: ne álljatok az útjába

Összevágott videó a bossokról:

 


 

Imperial Prison Normál és Veterán

Mielőtt belefognék, hogy milyen élmények értek, pár fontos dolog. A csapat fullos V14-es buildben, illetve v16-os fegyverekkel futott neki a veterán módnak, ezen kívül tapasztalt, minden eddigi endgame-et megjárt játékosokról van szó. Így is rengeteget szívtunk, nagyon kemény volt. Vagyis úgy tűnik a Zenimax arra játszik, hogy a normal mód való azoknak, akik normál játékosok, a veterán mód pedig a guildes, hc arcoknak. Jelenleg ez a helyzet, később lehet még változni fog. Azok akik nem csapatban játszanak, ts-el, fullos, kimaxolt buildekkel, neki se fussanak veterán módoknak, semmi értelme.
A normál és veterán mód között játékmechanikailag nincs különbség, mint a régi dungeon-oknál, csak a mobok és bossok erőssége a különbség.


1. boss - Overfiend:
Ő egy zombibácsi, kellemes 2.8 millió hp-val. Sok problémát nem okozna, ha a kis barátait nem hívná állandóan. A boss-nak vagy e v alakú előre ütése, amelyet max a tank él túl, ha beleáll. Ezen kívül, van 2 aoe köre, amely alád robban. Ez kezelhető. Mindkettőt állandóan tolja, plusz szinte folyamatosan behív 2-2 mágust, meg zombihaverokat. 50%-nál hívja be daedra haverját (Harvester), akit minél hamarabb le kell verni. A lehívott mágusokat érdemes a két dps-nek folyamatosan leverni, ha van rá mód aoe-val. Nagy dps szükséges, hogy időben lemenjenek az addok, mivel ha feltorlódnak, akkor vége a murinak. Barrier, valamint self heal és pajzsok nagyon kellenek, mert a healer-nek lesz bőven dolga.

2. boss - Ibomez The Flesh Sculptor:
Egy szép nagy terembe érkezünk, barátságos hely, ahol szintén egy jó 2.6 millió hp-s boss tanyázik. A boss leöléséhez, nagyon nagy odafigyelés szükséges. A boss-t felveszi a tank, a tó közepéből kiemelkedő Flesh Attronach-t pedig időben le kell verni, mivel a boss rage-be kapcsol és wipe az eredmény kikerülhetetlenül. A terem három rácsos ajtajából folyamatosan jönnek rabszolgák és a a középső tócsa felé bandukolnak. A lényege annyi, hogy a teremben található zöld akármiket "x"-el aktiválni kell és rájuk kell dobni, mert ha túl sok jut át a tócsáig, akkor ismét érkezik a Flesh Attronach. Ha lassúak vagytok, akkor rögtön kettő és akkor vége a mókának. Szerencsére még a boss-nak is van egy jó nagy v alakú csapása, amely halálos, valamint egy lekötözése. Ilyenkor valakinek rá kell bashel-ni a boss-ra, hogy a lekötözött egyén ismét talpra tudjon állni. Természetesen a boss agyontapossa az illetőt, ha nem reagáltok időben. Vagyis, időben leverni az attronach-t, közben dobálni a rabszolgákat folyamatosan, vigyázni és dps-elni a boss-t, ennyi a feladat. Szuper móka, soha jobbat.

3. boss - Gravelight Sentry:
Szintén egy teremben találjuk magunkat, amely közepén a 2.3 millió hp-s kis deadra polip tanyázik. A terem szélein a savas víz körül addok állnak. Őket érdemes hamar megölni és a harc alatt szakítani folyamatosan (Crushing Shock), ha a víz felé fordulnak, mivel csontikat hívnak ki a savas vízől. Egyébként mindenki a boss-t öli. A boss mechanikája a szokásos, aoe, lézer aoe, már biztos találkoztatok vele.

4. boss - Flesh Abomination:
Szép nagy 3.3 milliós Attronach boss. Két szép bogár add társaságában kell megküzdeni vele. A boss a méreg aoe-kat folyamatos teszi le, valamint időnként egy nagyobbat a játékosokra is, amit blokkolni kell robbanásig és egymástól távol állni.  A bogarakon kívül zombik is érkezhetnek, amelyeket hamar el kell intézni. Érdemes a bogarakat rögtön megölni, sokat sebeznek. A boss véletlenszerű célpontra tesz egy dupla poison-os aoe kört, amelybe nem lehet bemenni és kimenni belőle, mert instant halált okoz. Ezekből jönnek ki a zombik, amelyeket le kell ölni. Semmi extra le kell aoe-zni a mobokat és megvárni az aoe lejártát. Szóval a mechanika: kezdésként boss+2 bogár aoe, 1 bogár jön, megölni, egymástól távol állni, aoe robbanás alattatok, bogár és dupla aoe, stb, stb, stb..

5. boss - Lord-Warden's bossok:
4 miniboss, fejenként 1 milliós Hp-val, egy csapdákkal teli teremben.  Ide rengeteg aoe szükséges. A legfontosabb, hogy a healelős boss-t mindig szakítsátok, és aoe-val egy kupacban sebezzétek az összeset. Ha leidéznek totemet a földre, azt minél előbb pusztítsátok el, és természetesen a boss-ok aoe-ját, ha lehet, kerüljétek. Amelyik boss-nak már csak 25%-hpja van, single-vel gyorsan öljétek le. A sorrend legyen a következő, a knight és a necro haljon elsőnek, utána a berserker és a végén a Templar. Igyekezni kell, mivel a végén egyre több árnyék add érkezik, amelyek sebezhetetlenek.

6. boss - Lord Warden Dusk főboss:
A legutolsó terembe jutva találkozhattok a 4.3 millió hp-s daedra urasággal. Teleportálgat, véletlen célpontokra lő és a földön mindig van egy világító aoe, amelyet kerülgetni kell. Amikor a boss felszáll a terem falára, akkor mindenkinek ebbe a körökbe kell beugrania és zuhanás közben "x"-el aktiválni a pajzsot, különben sebesültök, meghaltok a becsapódástól. Fontos, hogy egy aoe körbe csak 2 ember ugorhat, így mindig egyeztetni, figyelni kell ki melyikbe ugrik bele.
Ezen kívül van olyan tulajdonsága, hogy a boss eltűnik és 4 mása jelenik meg a terem 4 oldalán. Ezeket szépen egyesével gyorsan le kell verni, de csak azok sebezhetőek, amelyek nem árnyék bossok. Szerencsére ez változik kb 5 mp-ként. Mindig figyelni kell melyik sebezhető a 4 közül.
A teremben folyamatosan lebegő akármiket kerüljétek el, mert lassít és sebez. Ebből a boss harc alatt egyre több lesz, így ha lassúak vagytok, akkor már szinte kezelhetetlenné válik a szituáció.

Ennyi, leírva nem tűnik túl nehéznek, a gyakorlatban viszont mindenkitől 100%-os koncentrációt igényel, tévesztésre alig van mód, mert általában wipe-al végződik. Sok sikert mindenkinek és kitartást.

 


 

White-Gold Tower Normál és Veterán

Ez egy elég nehéz dungeon, de leginkább az attronach boss, amelynél sokan elakadnak. Ide nagy koncentráció, csapatmunka, kommunikáció és nagyon jó buildek kellenek. A legrosszabb a healer-nek, ők itt nagyon sokat fognak szenvedni. A dungeon maga egyébként gyönyörű és hangulatos, ahogy az Imperial City minden szöglete, legyen az valamelyik felső kerület, csatornarendszer vagy bármi más. Lássuk hát milyen élményekben volt részünk.

Általánosságban:

A dungeon kezdő területére érkezve és 4. társunkra várva, kihasználtuk a lehetőséget és egy rögtönzött műugró bajnokságot rendeztünk. Az egyéni eredmények jobbak lettek, mint a párosak, maradjunk ennyiben. Miután itt végeztünk, félénken indultunk neki a létramászásnak, izgulva vártuk melyik mobcsoportnál vágnak le először minket. A 2. helyszínre érkezve csodálkozva vettük észre, hogy ez tényleg az a belső tornyos rész, ami a kerületek felől nem bejárható terület. El is indultunk felfedezni a környéket és levágtunk 2-3 mobcsoportot, amelyek sok vizet nem zavartak. Rutin műtét. A torony belsejébe érkezve ütköztünk bele az első daedra boss-ba. Elég ijesztőnek tűnt, előre is küldtük a tankot, oldja meg maga. :)

1. Boss - The Adjudicator:
Barátságtalan egy boss, 4 féle képességgel, ami össze tudtam számolni. Szeret lövöldözni golyókat, egyszerre több parti tagra is, amelyek az idő előrehaladtával, vagy sokasodtak, vagy erősödtek, ezt nem sikerült megállapítani. Ezen kívül néhány add-ot is leidéz, amelyek könnyen kezelhetőek, kevés hp-sak, valamint a földre dob 3-5 aoe kört, amiben ártalmas piknikezni. A negyedig tulajdonsága, hogy egy véletlenszerűen kiválasztott parti tagot, a hátsó ketrecek közül valamelyikébe zárja, ahol szépen el is lehet égni, ha nem elég gyors nyitja ki az ember a zárat. A healernek érdemes figyelni és rágyógyítani a szabadulóra. Egyébként a kint lévők is tudnak segíteni bezárt társuknak, vagyis a zár kívülről és belülről is nyitható. A boss egyébként nem nehéz, csak a börtönös téma tud némi zavart okozni. 
A boss halála után fel kell számolni néhány mobpack-ot mire megérkeztek a következő boss-os helyszínre.

2. Bossok - A három jóbarát, Jack, Jim és Johnnie:
A soha véget nem érő harc, :) ha a Healer boss-t nem szakítjátok bele a heal-be. 3-an vannak, halálos skillekkel és ultikkal. Az egésznek annyi a lényege, hogy a kard pajzsos boss-t a tank húzza fel a terem közepén található oltárra, aztán mehet a kétkardosat vegye fel. Ha nincs húzás, az sem gond, a tank vegye fel a két harcost, a dps-ek verjék hamar agyon a kard pajzsos boss-t, majd utána a kétkardosat, legvégén a healer-t. Leginkább távolról lehet csak dps-elni a bossokat, mivel időnként 2-3 aoe kört is tesznek maguk alá, amiben gyorsan el lehet pusztulni.

3. Boss - The Planar Inhibitor:
Egy attronach boss, pár jópofa képességgel. Nagyon nehéz ellenség. Tankolni nem lehet a boss-t, így érdemes a tanknak is dps-elnie valamennyit. Első körben annyi a lényeg, hogy a középen lévő kockát be kell osztani a tank és a két dps között. A healerre ne osszunk feladatot, csak ha nagyon ki kell segíteni a csapatot. A kocka aktiválása után a boss arra megy, aki lenyomta. Ameddig piros lánggal ég, addig pajzsokkal ügyes mozgással kezelhető. Amikor ismét aktiválódik a kocka, a sorban következő játékosnak már készen kell állnia a megnyomásra. Fontos, hogy azonnal nyomjátok, mert a játékos egyre nagyobb sebzéseket kap. Kb a 3., vagy a 4. nyomkodásra kék lánggal jön a boss, na ekkor atom heal és ügyesség kell, mivel duplán sebez a boss dotja és egyre nagyobbat. Amint lehet rögtön zárni kell a kockát. Ez a folyamat állandó a boss harc alatt. Ezen kívül a legfontosabb portálok bezárása, amelyre a játék véletlenszerűen oszt ki a játékosok között, az elején egy embert, aztán kettőt. A portált távolsági fegyverrel le kell sebezni, nincs sok hp-ja, de igyekezni kell, mert ezekből jönnek ki addok, amelyek egyáltalán nem hiányoznak a boss mellett. Nyilván aki portálos az jelzi a többieknek, így ő a nyomkodós sorból kiáll, valaki pótolja. A boss ezen kívül kis aoe köröket tesz a földre, jó sokat és időnként maga körül robbant egyet. A magickás buildek folyamatosan tartsák magukon a Light armor Aktív pajzsát, a staminások vigorozzanak. Szemét egy boss, mivel sokszor rögtönözni kell és nagyon ügyesnek kell lenni, nagyon sokan nem tudják megcsinálni.

Halála után szintén át kell verekednetek magatokat pár termen és mobon, de semmi különleges.

4. Főboss - Molag Kena:
Egy portálon keresztül érkeztek meg a főboss-hoz, aki egy szép kör alakú terembe invitál titeket barátkozni. A műsor azzal kezdődik, hogy a 4 kis addot leölitek. Ez később is elő fog jönni. Ilyenkor a 4 addot gyorsan meg kell ölni, mivel addig folyamatosan körkörös aoe-t tol a boss. Ezen kívül van a boss-nak egy frontális V alakú csapása, amely szép sebzést okoz és hátralök, kis szerencsével a terem szélén található tűzbe, amely el is hamvaszt. Érdemes egyébként a terem belső körénél rohangálni, így akit véletlenül elkap, nem esik annyit hátra. A boss még tehet le aoe köröket és a terem közepén is áthalad egy aoe csík, amely még forog is. Később két ilyen nagy csík lesz, majdnem X alakban, ezen át is lehet menni, nem sebez túl nagyot, ha nem tapicskoltok benne. Fontos, hogy aoe-ban nem állunk, a terem szélén nem állunk, boss elé nem állunk, 4 addot, ha lent vannak gyorsan megölni. Időnként jön attronach, amelyet rögtön meg kell ölni és a közeléből kitérni, mivel az aoe robbanása instant halált okoz bárkinek. Ezen kívül villámok cikáznak a teremben, amelyek szépen sebzik azt, akivel találkoznak. Izgalmas boss, de az attronach után már gyerekjáték.

 



Megosztás

Tales of Tribute
ÚTMUTATÓ (ÚJ)
(készítette @Mahhdy)


Tales of Tribute
LEÍRÁS (ÚJ)
(készítette @drobova)

 

 


(magyar nyelvű The Elder Scrolls Online
leírások, ismertetők)

Cikkek archívum

Powered by mod LCA

Hírek és aktualitások a Facebookon

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2003 - 2022.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.