oldal: 10 / 18

Attributumok/Debuff/Synergy

Mielőtt belefogtok az olvasásba, előtte jelzem, hogy az összes itt található érték inkább tájékoztató jellegű, nem biztos, hogy mindenhol megfelel a valóságnak.

 

Attribútumok

Az ESO-ban három attribútum van, Magicka, Health és Stamina. Minden szintlépéskor kapunk pontot, amelyet eloszthatunk a 3 lehetőség közül. 50.-ik szintig bezárólag 64 pontot tudtok majd elosztani, utána nem lesz több.

 

Magicka: A magicka alapú skillekhez szükséges, lásd Destro, Resto staffok, valamint a gyógyítás is magicka alapú.

Health: Az életerő növeléséhez szükséges.

Stamina: A stamina növeléséhez szükséges, lásd dual wield, illetve a kitéréshez és a lopakodáshoz is elengedhetetlen.

 

Egyéb statok:

Spell Damage: A sebzés és a gyógyítás nagyságáért felelős, amely a Magickás skillekre vonatkozik.
Spell Critical: Minden kaszt 10%-al kezd. Ha kritikus sebzést, vagy gyógyítást érünk el, akkor annak értéke 50%-al nő. 
Spell Resistance: Az összes Magicka alapú sebzés értékét csökkenti. A mérgezés és a vérzés nem tartozik ide. Értéke az Armorod 1-1-ben való átváltása.

Weapon Damage: Az összes staminás skill sebzésére vonatkozik.
Weapon Critical: Minden kaszt 10%-al kezd. Ha kritikus sebzést, vagy gyógyítást érünk el, akkor annak értéke 50%-al nő.
Physical Resistance: A fizikai sebzés értékét csökkenti. 
Critical Resistance: A kritikus találatok okozta sebzés értékét csökkenti.

 


 

Harcok alatt kapható effektek


  • Blind - Vakítás, növeli az esélyét a célpont elhibázásának
  • Disorient* - Zavartság. hosszan tartó cc, (nem tudsz mozogni és harcolni); nem tudsz mozogni és harcolni, kivéve ha megütnek
  • Fear - Félelem, pár másodperce elszalad a karakter, addig semmit sem tudsz csinálni
  • Knocked Down - Földre kiütés, kiütik a karaktered, földre kerülsz, nem tudsz mozogni és harcolni, 2-3 másodperc mire a karakter automatikusan ismét harcra kész
  • Off balance* - Rövid cc, (nem tudsz mozogni és harcolni)
  • Immobilize - Lekötés, a karaktert lekötik (nem tudsz mozogni, de harcolni tudsz)
  • Stun - Kábítás, a karakter nem képes mozogni, harcolni, vagy bármi mást csinálni
  • Snare - Csapda, a mozgásod lelassul, de harcolni és más tevékenységed működik rendesen
  • Knockback - Kiütés, elütöd a karaktert pár méterre
  • Bleed - Vérzés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
  • Poisoned - Mérgezés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
  • Burned - Égés, amely folyamatosan sebez egy meghatározott ideig
  • Chilled - A mozgásod lelassul 40%-kal
  • Concussion - Sokk, amely csökkenti a sebzésedet 10%-kal
  • Deep Freeze - Fagyasztás, a karaktert lekötik (nem tudsz mozogni, de harcolni tudsz)

 


Synergy rendszer

A synergy egy egyedülálló képesség az ESO-ban. A lényege, hogy ha valaki olyan skill-t alkalmaz, amelynek van synergy képessége, akkor te azt aktiválhatod (a játékban alapból az x gombra van téve és felvillan pár másodpercre ha elérhető), amivel egy meghatározott jelenséget hívsz elő, amely lehet sebző, életerő töltő, debuff leszedő, stb...

  • Slip Away - növeli a játékos mozgásának sebességét és láthatatlanság 3 mp-ig (Nightblade>Consuming Darkness)
  • Soul Leech - nagy sebzésű életerőszívás (Nightblade> Soul Shred)
  • Supernova - aoe stun és sebzés (Templar>Nova)
  • Impale - sebzés (Dragonknight>Dark Talons)
  • Conduit - sebzés (Sorcerer>Lightning Splash)
  • Shackle - immobilize és sebzés (Dragonknight>Dragonknight Standard)
  • Blood Funnel - 4 mp-ig gyógyulsz (Undaunted>Blood Altar)
  • Spawn Broodlings - sebzés és 2 pókot leidéz (Undaunted>Trapping Webs)
  • Radiate - 4 mp-ig sebzés, majd robbanás. (Undaunted>Inner Fire)
  • Bone Wall - A max hp 60%-át pajzsnak megkapod (Undaunted>Bone Shield)
  • Combustion - mágikus sebzés, mágia visszatöltés (Undaunted>Necrotic Orb)

 



Megosztás

 

 

 

 


Az oldalon található cikkek, ismertetők © The Elder Scrolls HQ | www.elderscrolls.hu © gumininja HQ 2005 - 2015.
The Elder Scrolls Online © 2013 ZeniMax Media Inc | The Elder Scrolls(TM) © Bethesda Softworks LLC, a ZeniMax Media company.